Perri_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei Er det noen som kjenner til en telefon som tillater at man lager en mappe, gjerne på et minnekort. Hvor man da senere får lov til å lagre forskjelige typer dokumenter i samme mappe. Eks: Word,exel,pdf,jpg. Har forsøkt N95 og Innov8 men dette går ikke på disse. Har nå en HTC med windows og der ser det ut til at det meste er mulig, men du værden for et styr å bruke den. Er ikke sikker på modell navn, men den er til å skyve opp og har fult tastatur inni. Andre forslag ????? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det går på N95, men du må laste ned software som støtter det. Gå inn på www.gosymbian.com og last ned FExplorer. (Freeware) Lenke til kommentar
Perri_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Det går på N95, men du må laste ned software som støtter det.Gå inn på www.gosymbian.com og last ned FExplorer. (Freeware) Har du forsøkt ? Det har jeg, og det fungerer ikke. Med FX får man sett og lest alt, men ikke lagret bilder og tekst omhverandre i samme mappe. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jo, det skal fungere. Har brukt FExplorer en årrekke og alle versjoner har hatt muligheter for dette. Fungerte både på n95 og min gamle 6600. Eneste disken du ikke har skrivetilgang til er Z:, som er systemdisken. Hvis det ikke fungerer lenger må Nokia ha lansert en ny firmware som deaktiverer dette etter Desember 08 (da jeg solgte min n95). Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det går på N95, men du må laste ned software som støtter det.Gå inn på www.gosymbian.com og last ned FExplorer. (Freeware) Har du forsøkt ? Det har jeg, og det fungerer ikke. Med FX får man sett og lest alt, men ikke lagret bilder og tekst omhverandre i samme mappe. Ja jeg har forsøkt. Det fungerer.Valg - edit - copy/cut/paste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå