Lt. plumbo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har kjøpt meg COD 5, men dataen liker ikke spillet. jeg skal ha en data som skal ta det, men det bare lagger. hva kan problemet være? kan det være for dårlig data alikevel? jeg har: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Prosessor 3800+, 2,00GB RAM, NVIDIA GeForcer 7500 LE skal ikke det gå? vær så snill og gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tror ikke skjermkortet ditt er bra nok dessverre. Har du stilt grafikkinnstillingene på low? Lenke til kommentar
Lt. plumbo Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 joda, i følge linken som mattulf gav ut så ligger jeg godt over minimumsgrensa. og selv om jeg stiller alt på low, så lagger det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du kan prøve å laste ned de nyeste driverne til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Lt. plumbo Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 sånn, nå har jeg lasta ned den nyeste driverene til skjermkortet, men det lagger ennå. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Oppgrader eller prøv å overklokk skjermkortet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da er nok skjermkortet ditt for dårlig. Her diskuterer de Geforce 7500 LE, og dette var i 2007. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 LE versjonene er drittversjoner av korta... LE er verre enn GS, dårligere rett og slett, så hvis man har et 7500LE kort og sammenligner det med et 7500GT hvis det eksisterer, så vil det være milevis med forskjell mellom kortene i ytelse! LE kort blir egentligt bare brukt som filler i stuepcer for å si det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå