Gå til innhold

Guitar Hero: Van Halen - Diskusjonstråd

Filmvenn

Anbefalte innlegg

ghvhlogo580.jpg

So hey, Activision, you money hungry bastards

Om spillet:

Guitar Hero: Van Halen will be similar to the preceding band-centric game, Guitar Hero: Metallica, featuring support for four players in a single band on lead and bass guitar, drums, and vocals. The game will not feature the additions that will be present in Guitar Hero 5, such as drop-in/drop-out play.

Only the current members of the band—Eddie Van Halen, David Lee Roth, Alex Van Halen and Wolfgang Van Halen—are playable avatars in the game for the Van Halen songs; former band members Sammy Hagar, Michael Anthony and Gary Cherone will not be included.[7][6][8] The band will be represented by their current looks, but by completing challenges in the game, players can unlock their older appearances, with long hair, etc. User-created characters will be used to play non-Van Halen songs in the game.

Låtene

Van Halen

* "Ain't Talkin Bout Love"

* "And The Cradle Will Rock"

* "Atomic Punk"

* "Beautiful Girls"

* "Cathedral" (solo)

* "Dance The Night Away"

* "Eruption" (solo)

* "Everybody Wants Some"

* "Feel Your Love Tonight"

* "Hang 'Em High"

* "Hear About It Later"

* "Hot For Teacher"

* "Ice Cream Man"

* "I'm The One"

* "Jamie's Cryin"

* "Jump"

* "Little Guitars"

* "Loss Of Control"

* "Mean Street"

* "Panama"

* "Pretty Woman"

* "Romeo Delight"

* "Running With The Devil"

* "So This Is Love"

* "Somebody Get Me A Doctor"

* "Spanish Fly" (solo)

* "Unchained"

* "You Really Got Me"

Other Artists

* Alter Bridge - "Come To Life"

* Billy Idol - "White Wedding"

* blink-182 - "First Date"

* Deep Purple - "Space Truckin"

* Foo Fighters - "Best Of You"

* Foreigner - "Double Vision"

* Fountains of Wayne - "Stacy's Mom"

* Jimmy Eat World - "Pain"

* Judas Priest - "Painkiller"

* Killswitch Engage - "The End Of Heartache"

* Lenny Kravitz - "Rock And Roll Is Dead"

* Queen - "I Want It All"

* Queens of the Stone Age - "Sick, Sick, Sick"

* Tenacious D - "Master Exploder"

* The Clash - "Safe European Home"

* The Offspring - "Pretty Fly For A White Guy"

* Third Eye Blind - "Semi-Charmed Life"

* Weezer - "Dope Nose"

* Yellowcard - "The Takedown"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig smalt publikum de satser på her synes jeg, og mye fra de andre artistene er bare dritt låter.

Alex Van Halen er i hvertfall anerkjent som en solid trommeslager, så den delen vil sikkert by på litt utfordringer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sikkert billig å produsere når de er villig til å satse på det, nesten som å tro det eneste de bruker pengene på nærmest er å få med bandet på spillet. Siden det er jo en blåkopi av World Tour, som GH: Metallica/GH: Greatest Hits og GH: Aerosmith var av GH3.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
det hadde vel holdt med en slags "track pack" istedenfor et helt nytt spill.

Men det skal vel melkes i dette spilet også....

Jupp. Jeg er igrunn mektig lei av å lese annenhver nyhet på spillsider de siste årene handle om enten Guitar Hero eller Rock Band, skulle nesten tro at hele spillverden i dag dreier seg rundt disse to spillseriene, og det er fryktelig lite representativt syns jeg. Skulle igrunn ønske at hele fenomenet med å stå å klikke på gitarer forsvant. Det er ikke så fryktelig mye mer givende enn å svi opp gulvet med DDR.

Lenke til kommentar

Etter min mening så skal det utrolig mye til å toppe The Beatles: Rockband når det kommer til musikkspill basert på et enkelt band/artist. Med Van Halen så føler jeg de i tillegg sikter altfor snevert, bandet er vel på langt nær så populært i dag som på 80 tallet. Etter jobben de gjorde med The Beatles håper jeg virkelig Harmonix lager flere slike spill. Led Zeppelin: Rockband eller Pink Floyd: Rockband hadde sendt meg til himmelen. Men nå ligger min interesse i disse spillene mer i gleden ved å spille med andre. Jeg er heller ikke så interessert i å spille sanger som jeg ikke liker, men jeg har skjønt at de som er litt seriøse på dette heller foretrekker tekniske og vanskelige sanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...