xxTJxx Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 hmm, merkelig at demoen er ute på PSN alt,jaja, jeg har testa det og var positivt overasket, jeg er ingen super fan av beat-em up spill, men dette var jaggu underholdende, grafikken er utrolig pen. alt i alt et bra spill, utifra demoen i hvertfall. Hvis jeg skulle gitt det en karakter utifra demoen(Selv om det egentlig ikke skal gjøres) ville jeg gitt det en fin 7.5/10 Anbefaler og prøve demoen Lenke til kommentar
Azper Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Skulle hatt stemmen til Adam West ass, Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Var skeptisk til stealth spill, men dette var utrolig moro og intuitivt. Har aldri likt spill der en ikke bare kan ta kontroll og gå guns blazing, men kontrolleren fungerte såpass bra at det bare fungerte for min del. Bra grafikk og bra voicecast skader heller ikke Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) I vaktrommet på midten av det siste brettet kan man hjemme seg i luker i gulvet mens vaktene går forbi. Invisi-bat! Endret 9. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I det rommet hvor Jokeren ikke forteller gutta sine at du er der? Jeg har prøvd å leke meg litt men jeg rømmer alltid opp på gargoylene. Feig, kan du si Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 AltF4: Det stemmer. I "kontoret" i midten av rommet kan du gjemme deg. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 har spilt demoen sikkert 10 ganger nå fant ut at det kuleste er i stealth-rommet om du prøver å ta alle vaktene kjempe fort men også aldri bruke samme metode på flere vakter. da føler du deg bra badass altså! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 AltF4: Det stemmer. I "kontoret" i midten av rommet kan du gjemme deg. Skal prøve igjen i morgen. Se meg omkring når det er bare sistemann igjen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg tok den andre vakten jeg møtte på fra gjemmestedet mitt i gulvet. De ser deg ikke samme hvor mange de er. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå