Joachim_F Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Arkham Asylum er mørkt, hardt og oser av Batman-stemning. Les hele saken Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har sett frem til dette lenge, men blir litt skeptisk når jeg hører fra flere hold at slossinga er veldig automatisk og mangler dybde. Får vel teste demoen i morgen og avgjøre selv. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvis du liker gamle Beat Em' Up-spill så elsker du dette! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvis du liker gamle Beat Em' Up-spill så elsker du dette! Jeg venter fortsatt på en spirituell ettefølger av . Kanskje dette er spillet.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg er skeptisk frem til Demoen er levert. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hørtes bra ut dette. Jeg er sikker på at dette blir et kanonspill, og demoen vil bekrefte min intuisjon. Lenke til kommentar
Holtuz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er jo innlysende? Jokeren kommer aldri til å bli døll! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fin sniktitt Har sett noen gameplayfilmer og blir mer imponert, ser ut som kampsystemet kan falle i smak hos meg!!! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Demoen avgjør for min del. Fin sniktitt btw Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det ser ganske artig ut på gameplay-videoer, men demoen blir nok helt avgjørende her også. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Var det i morgen demoen kom? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Ja, Mattulf. En demo (til alle formater) kommer i morgen. Endret 6. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Spennende lesning. Jeg gleder meg til å prøve demoen! for å se om det er buttonmashing eller om det faktisk krever litt også. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Holder på å laste ned demoen nå! Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hvor da? Edit: Så det nå Ikke værst at PSN EU er raskest ute? Endret 6. august 2009 av lyon Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg vil også ha Playstation eiere: La oss høre hva dere syns når dere får tid. Endret 6. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Syntes spillet virker bra, ikke sånn kjempe lang demo, men gir et lite inntrykk. Kampsystem funker helt greit, man har iallfall en angrepsknapp og en kontringsknapp. jeg tror også "runding" brukes til angrep. Vidre har man slags avslutningsangrep når noen ligger nede. Stealth elementene funket greit, ikke noe man ikke har sett før, og jeg syntes stealth takedowns kunne ha litt flere animasjoner, blir mye kveling. Dog det kan jo hende man får sett nye ting etterhvert. Syntes løpingen var litt rar, men det blir man sikkert vant til God Batman stemning syntes jeg. Gleder meg til fullversjon. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 demoen på veg ned overaska over at den kom på PSN før XBL... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Demoen var (for min del) veldig underholdende. Likte kontrollene, spillet har muligheter for mange forskjellige spillestiler, og sist men ikke minst, det er pent som bare fy. Absolutt ett av de peneste multiplattform/UE3 spillene hittil. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 demoen på veg ned overaska over at den kom på PSN før XBL... Tror det var noe med at Sony hadde noe rettigheter eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå