Joachim_F Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Activision Blizzard har utsatt StarCraft II til neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dette er grunnen til at blizzard ikke skal gi release dates så langt fram i tid. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =) *Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset. Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =) *Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset. Hvis det er dop om skal til for å lage like bra spilln som Blizard, så tror jeg at det er flere utvilkere som bør vurdere dette Men trist at det blir utsatt, selv om jeg synes det er bra at de finpusser spillet enn å spille noe som ikke er helt opp til Blizzard-standard Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Nå jobbet han duden i WoW teamet da... Kanskje de er clean i SC2 brakken. Hvem veit? =D Det er også en hel del som kjører i andre filen hos WoW folka også. (Forklarer hvorfor Paladin alltid får rosa outfits eh? =D ) Anyway, det er ganske offtopic: ON TOPIC: Gleder meg som en unge til å spille det mest blankpolerte spillet noensinne. Det er UTROLIG hva litt ekstra tid kan gjøre med noe som er nesten ferdig. Endret 6. august 2009 av Nailer Lenke til kommentar
/* kommentar */ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det blir mange bra spill som kommer i første halvdel av 2010. Nesten så man må begynne å lure på hvordan man skal få gjort andre ting Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg vet at Blizzard vil lage et bra spill, liker bare ikke det at jeg må vente så lenge. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvem blir overasket av dette? Alle gode spill Blizzard noensinne har gitt ut har jo alltid vært forsinket, er jo nesten varemerket dems. Originale Starcraft var vel fire år forsinket hvis jeg husker det riktig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kan ikke si jeg er veldig overrasket Men jeg gleder meg ennå. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Originale Starcraft var vel fire år forsinket hvis jeg husker det riktig. Trur nok du hugsar feil, Starcraft ville komt ut same år som det første Warcraft i så fall, noko som ikkje stemmer helt Det kan verdt å nemne at dette ikkje skal påverke Diablo 3 utgivelsen, som framleis kan komme neste år. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvis det er dop om skal til for å lage like bra spilln som Blizard, så tror jeg at det er flere utvilkere som bør vurdere dette Kanskje det er dop som skal til for å utsette spillene sine hele tiden, og alltid finne noe småplukk de må endre på så spillet omtrent aldri kommer ut. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvis de utsetter diablo III av noen annen grunn enn at de skal fin pussse blir jeg sint... Snart er det blizzcon så da får vi se hvor langt de har kommet i løypa. Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 2010 ligger an til å bli et meget godt spillår. Starcraft 2 og Diablo 3 ute samme år virker nesten for godt til å være sant (og kan fort bli det). Også har man Bioshock 2, Mafia II, Fallout: New Vegas, Alan Wake, Mass Effect 2 og en del annet snacks i tillegg neste år. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) det kom ikke som en overaskelse, er blizzard det er snakk om... de tar den tiden de trenger.. sånn har de alltid vært Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =) *Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset. den der er heller ikke ny.. hver gang det er no negativt så er det alltid "en eller annen" som kjenner "en eller annen" i blizzard som gjør et eller annet, eller vet et eller annet >.< Endret 6. august 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ikke direkte overraskende, men synd allikevel. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg kjenner en som kjenner en som jobber i Blizzard Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 D3 kommer nok ikke før Q3-Q4 2011. Antar dette ut ifra materialet de har vist oss så langt. Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 D3 kommer nok ikke før Q3-Q4 2011. Antar dette ut ifra materialet de har vist oss så langt. Ja det tror jeg og, ihvertfall ikke noe 2010. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 det kom ikke som en overaskelse, er blizzard det er snakk om... de tar den tiden de trenger.. sånn har de alltid vært Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =) *Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset. den der er heller ikke ny.. hver gang det er no negativt så er det alltid "en eller annen" som kjenner "en eller annen" i blizzard som gjør et eller annet, eller vet et eller annet >.< Jeg bare tenkte jeg skulle dele noen fun-facts jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 D3 blir nok utsatt minst en gang. Uansett trist at SC2 ble utsatt, men det er "for the greater good" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå