Terje Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gruppe-spill eller knockout-turnering? Jeg foreslår gruppespill, spesielt ettersom vi er så få Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dette er en liga i FIFA09, ikke en ''manuell'' turnering. Den vinner mest, har mest poeng er på toppen av tabellen. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 En til nå så er vi 8, et perfekt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 PSN: Vrenne Lag: Manchester City Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Manchester City. Ehmm...enjoy. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 City er et godt lag, og som har gode spillere, selv om selve laget på ingen måte kan måle seg med topplagene i england (på spillet) er det spennende å spille som City. Noe du skulle ha sagt HGC? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Da var vi 8 stk. En god begynnelse. Så gjelder det bare å avtale hvordan vi skal avtale kamper. Noen forslag? Jeg tenker at en PM til den du vil spille mot, er en grei måte. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Enig, en PM her på forumet eller PSN vil være best. Det bidrar til å holde denne tråden ryddig. Har alle registrert seg i ligaen btw? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Bjarnfinn - Meg - 2-2 Meg - Bjarnfinn - 3-2 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ble for mye press da jeg leda 2-1 på 80 min og slapp inn 2 mål i løpet av 5 min Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Enig, en PM her på forumet eller PSN vil være best. Det bidrar til å holde denne tråden ryddig. Har alle registrert seg i ligaen btw? Støtter også en pm. Har ikke registret med i ligean, skal det i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Stats av første kamp. Terje: Mål 2 Skudd 15 Skudd på mål 10 Ballbesittelse 52% Taklinger 25 Foreseelser 1 Kort 0 Skader 2 Offside 3 Hjørnespark 1 HCG Mål 0 Skudd 9 Skudd på mål 4 Balbesittelse 48% Taklinger 14 Foreseelser 4 Kort 1 (Gult) Skader 1 Offside 1 (På mål!) Hjørnespark 1 Endret 22. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Da har jeg også fått startet i ligaen. Startet på værst mulig måte mot Whigga. Jeg var litt ovenpå før kampen og startet alt for offensivt, noe som førte til at jeg ble rundspilt til de grader. At jeg bare tapte 0-3 syns jeg var bra. Rematchen gikk bedre. Litt bedre organisert og taktisk var tingen som gjalt. Hadde flaks helt i starten og fikk headet ballen så vidt over streken før Whigga fikk skytt den vekk. Men kalddusjen kom kjapt, og mindre enn et minutt senere var det 1-1. Senere førte litt dyktighet og mye flaks til at en lobb gikk over keeper og under tverra, og jeg ledet igjen. Til tross for mye press, klarte jeg å holde målet mitt rent, og fikk min første seier i turneringen. Siste kampen mellom meg og Whigga var ganske jevn. Etter et kjapt mål fra begge, besto mesteparten av kampen av midtbanekriger. Etter et uheldig utkast fra motstanders keeper som førte til mål, samt en iskald lobb, endte kampen 3-1 i mitt favør. Terje var neste motstander. Første kampen besto omtrent bare av hardt spill på midtbanen. Igjen dukket Fru Fortuna opp ikledd Valencia-drakt, og to av mine fire avslutninger på mål gikk inn. Rematchen gikk desto bedre. Endelig fungerte laget mitt som et lag. Vingbackene var med offensivt, midtbanespillerne klarte både å holde på ballen og å fôre spissene med baller, og spissene satt sjansene sine. Kampen endte til slutt 7-0. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) ..... Endret 28. mars 2011 av TeeJaySunde Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) ..... Endret 28. mars 2011 av TeeJaySunde Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Høres ut som en grei regel, selv om det trolig ikke er noe stort problem uansett. For å komme med noen referat har jeg akkurat spilt min tredje og siste kamp mot Terje. Det ble 4-0 i mitt favør. Etterpå spilte jeg mot Dunedain som rundspilte meg ganske bra første kampen og vant 4-0, men andre kampen kom jeg noe sterkere tilbake og fikk karret til meg en 1-0 seier. Det skal dog nevnes at det var ganske store laggproblemer under alle kampene. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvordan avgjøres vinneren her? Blir det knockout-turnerning på slutten, eller skal alle spille tre kamper mot hverandre, så defineres det en vinner av det? Har hatt noen ekstremt dårlige kamper nå... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det er vel som de fleste ligaer, den som har flest poeng når alle kampene er spilt vinner. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) ..... Endret 28. mars 2011 av TeeJaySunde Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) ...... Endret 28. mars 2011 av TeeJaySunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå