Gå til innhold

[PS3] Snakker vi FIFA09-turnering?

Dunedain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stats av første kamp.

Terje:

Mål 2

Skudd 15

Skudd på mål 10

Ballbesittelse 52%

Taklinger 25

Foreseelser 1

Kort 0

Skader 2

Offside 3

Hjørnespark 1

HCG

Mål 0

Skudd 9

Skudd på mål 4

Balbesittelse 48%

Taklinger 14

Foreseelser 4

Kort 1 (Gult)

Skader 1

Offside 1 (På mål!)

Hjørnespark 1

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Da har jeg også fått startet i ligaen. Startet på værst mulig måte mot Whigga. Jeg var litt ovenpå før kampen og startet alt for offensivt, noe som førte til at jeg ble rundspilt til de grader. At jeg bare tapte 0-3 syns jeg var bra.

Rematchen gikk bedre. Litt bedre organisert og taktisk var tingen som gjalt. Hadde flaks helt i starten og fikk headet ballen så vidt over streken før Whigga fikk skytt den vekk. Men kalddusjen kom kjapt, og mindre enn et minutt senere var det 1-1. Senere førte litt dyktighet og mye flaks til at en lobb gikk over keeper og under tverra, og jeg ledet igjen. Til tross for mye press, klarte jeg å holde målet mitt rent, og fikk min første seier i turneringen.

Siste kampen mellom meg og Whigga var ganske jevn. Etter et kjapt mål fra begge, besto mesteparten av kampen av midtbanekriger. Etter et uheldig utkast fra motstanders keeper som førte til mål, samt en iskald lobb, endte kampen 3-1 i mitt favør.

Terje var neste motstander. Første kampen besto omtrent bare av hardt spill på midtbanen. Igjen dukket Fru Fortuna opp ikledd Valencia-drakt, og to av mine fire avslutninger på mål gikk inn.

Rematchen gikk desto bedre. Endelig fungerte laget mitt som et lag. Vingbackene var med offensivt, midtbanespillerne klarte både å holde på ballen og å fôre spissene med baller, og spissene satt sjansene sine. Kampen endte til slutt 7-0.

Lenke til kommentar

Høres ut som en grei regel, selv om det trolig ikke er noe stort problem uansett.

For å komme med noen referat har jeg akkurat spilt min tredje og siste kamp mot Terje. Det ble 4-0 i mitt favør. :thumbup: Etterpå spilte jeg mot Dunedain som rundspilte meg ganske bra første kampen og vant 4-0, men andre kampen kom jeg noe sterkere tilbake og fikk karret til meg en 1-0 seier. Det skal dog nevnes at det var ganske store laggproblemer under alle kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...