Dunedain Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Det er fortsatt en god stund til FIFA10 kommer, så i mellomtiden så syns jeg vi burde prøve å få igang en FIFA09-turnering. Vet det er mange her på forumet som spiller FIFA09 online, så håper noen av dere er med. Ingenting er avgjort ennå. Reglene er bare forslag som jeg kommer med, siden jeg er veldig lei av at hver kamp jeg spiller online enten er mot Barcelone, Frankrike eller Brasil. Med å velge maks 4 stjerners lag, syns jeg kampene blir mye mer spennende, og man får gleden av å spille mot noen andre lag enn de man vanligvis spiller mot. Men dersom folket heller vil ha frie regler, så kan vi sikkert bli enige om noe sånt. FORSLAG TIL REGLER: -Kun klubblag -Maks 4 1/2 stjerner -5 minutts omganger -Bortelaget spiller med bortedrakter dersom det er nødvendig. LIGANAVN OG PASSORD: Navn: Innleggligaen Passord: 111 HVEM SOM ER MED OG HVILKE LAG SOM ER OPPTATT Dunedain - Valencia Bjarnfinn - Tottenham Foiltank - Aston Villa HCGamer97 - CP Sporting stjitwer - Molde DiErol89 - FC Porto Hailgodset91 - Fiorentina Vrenne - Manchester City LURER DU PÅ HVOR MANGE STJERNER LAGET DU VIL HA HAR? Liste her. Endret 20. august 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg er med, men må nesten komme tilbake til hvilket lag jeg vil spille med siden Tottenham har 4,5 stjerner (tror jeg). Edit: PSN - Bjarnfinn Endret 5. august 2009 av Sputnik Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Aston Villa Endret 17. september 2014 av Terje Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg hadde vært med, men har det bare på 360`n Syntes uansett det var supre regler, spesielt det med max 4 stjernes lag EDIT: SORRY, så ikke at det var postet i sony delen. Beklager:) Endret 5. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Enig ang. reglene. Veldig slitsomt å KUN møte folk som spiller med Barca, ManU, Chelsea etc. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Gikk tilbake til 4 1/2 stjernes lag. Vitsen er å slippe unna Barcelona, Man Utd, osv, og det gjør vi selv om vi har 4 1/2 stjernes lag. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvordan skal vi gjøre det i forhold til kampene? Det beste er imo å avtale over pm og ikke tillate at dette blir til en chattetråd over nylig spilte kamper. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmmm...jeg er med. CP Sporting - PSN ID HCGamer97. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er med, må bare skaffe meg en PS3 først Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Da er ligaen oppe og går =) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som er ledige om en time? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Går ut ifra at det er bare å kjøre igang kamper, eller venter vi på at flere skal slutte seg til? Jeg får uansett ikke spilt før etter helga. Endret 9. august 2009 av Sputnik Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tror det er bedre å vente til flere medlemmer, ja. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Folket bestemmer selv om det er venting som er lurest, eller om vi bare skal kjøre igang ASAP =) Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er med jeg hvis det fortsatt er mulighet å bli med. DiErol89 - FC Porto Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hailgodset91 - Fiorentina Bra med den 4 1/2 stjeners regelen, lei av Manu og Barca Lenke til kommentar
Terje Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det lov med samme lag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Regner ikke med det, siden det står "hvilke lag som er opptatt" i det første innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå