VEH_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Valve jobber med nye kart og en ny kampanje til sitt zombie-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Godt å vite at de fortsatt jobber med L4D, men dette blir nok det siste vi ser før L4D 2 kommer ut. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan tenke meg med at de begynte å jobbe med denne for å redde ansikt etter krangelen med deres svært bortskjemte fanbase. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Svært bortskjemte fanbase?Kanskje valve heller kunne holdt seg gode for å love en masse ekstrainnhold, slik de gjorde rund release(?).Å muliggjøre at alle fire kampanjene, istedet for kun to, kunne spilles i versus kan knapt kalles ekstrainnhold. Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Samt omveltinger for å balansere versus, en ny spillmodus med et nytt brett tilpasset den samt kontinuerlig fiksing av små problemer? Og i tillegg åpner opp for at brukerne selv skal få den beste opplvelsen ved å spille hverandres kampanjer og lett kunne dele dem med hverandre. Kaller det ganske mye jeg, i løpet av et år. En ekstra kampanje med nye stemmer og enda en forandring i versus er ganske bra. Spent på hva Francis vil hate! Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har selv seriøse problemer med L4D. Hver gang noen skyter et skudd så jeg ser munningsflammen kræsjer datamaskinen. Funka helt fint til en update kom og ødela alt Håper de fikser litt mer på L4D før toern kommer ut.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Prøv å høyreklikke Left 4 Dead i steam, og velg Properties - Local files - Verify integrity of game cache. Om ikke det funker, reinstaller. Har ingen problemer med spillet og har heller aldri hørt om det problemet der hos noen. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 For lite, for sent. Gikk lei av L4D for lenge siden. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 For lite, for sent. Gikk lei av L4D for lenge siden. Sucks for you. Mange som fremdeles spiller og elsker spillet, så dette ser jeg absolutt frem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå