Joachim_F Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nå kan du utkjempe andre verdenskrig igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) HallehallehallllllleLUJA! Nå det er sagt virker spillet halfassed. Jeg skulle ønske det var mulig å vente en uke eller 4 ekstra for og heller gi ut et mer skikkelig produkt. Jaja vi får nå se når fullversjonen kommer om 2 dager, det skal visst nok også gi ut en patch samme dag, det er virkelig en morsom trend etterhvert. Endret 5. august 2009 av Crispin Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Demoen er faktisk veldig bra, ser ikke helt det "halfassed" poenget ditt. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er enig med Uncron. Demoen var konge, men utrolig komplisert. Garantert en perle om man klarer å sette seg inni det. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg venter til fullversjonen. Vil ikke starte i 1939.... Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 ENDELIG!!!Da er det bare å rydde vekk alt av spill på harddisken!Dette har jeg venta på!! Lenke til kommentar
Angron_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har allerede forhåndskjøpt det på steam. Gleder meg!!! Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vanskeligere enn hoi2 ihvertfall. Klarte ikke ta warsawa før 12 desember 1939. Grunnet det nye HQ systemet var litt forvirrende. Lenke til kommentar
Angron_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Haha, da skal det bli hardt å ta Moskva innen rimelig tid :o Lenke til kommentar
Porphyria Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det fler som opplever att demoen flyter dårlig? Virka som hele spillet hakker, spes når det kommer popups. Slik var ikke HoI eller HoI2. Og nei, det er ikke en treig pc... Kanksje spillet er dårlig optimalisert for Core i7? Håper fulle spillet funker bedre! Gleder meg til fredag ! Hele helga er satt av til å være asosial B) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Første inntrykket er not so good. Satt der som et esel og forstod nesten ingenting, diplomacy = ?, technology = ?, intelligence = ?. Og når jeg skulle forfremme en offiser så ble han borte fra offiser "poolen" Etter å ha knust hardt og faktisk "lært" meg HoI 2 føler jeg det blir litt dumt at jeg atter en gang må kjøre igjennom tutorialen og sikkert 5-6 games før alt igjen sitter.... Endret 6. august 2009 av Toeblast Lenke til kommentar
GA75_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Første inntrykket er not so good. Satt der som et esel og forstod nesten ingenting, diplomacy = ?, technology = ?, intelligence = ?. Og når jeg skulle forfremme en offiser så ble han borte fra offiser "poolen" Etter å ha knust hardt og faktisk "lært" meg HoI 2 føler jeg det blir litt dumt at jeg atter en gang må kjøre igjennom tutorialen og sikkert 5-6 games før alt igjen sitter.... Det er vel litt kjedelig dersom man bare skal knuse gjennom nok en gang uten at det er noe nytt å sette seg inn i også? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Første inntrykket er not so good. Satt der som et esel og forstod nesten ingenting, diplomacy = ?, technology = ?, intelligence = ?. Og når jeg skulle forfremme en offiser så ble han borte fra offiser "poolen" Etter å ha knust hardt og faktisk "lært" meg HoI 2 føler jeg det blir litt dumt at jeg atter en gang må kjøre igjennom tutorialen og sikkert 5-6 games før alt igjen sitter.... Stikk innom paradox forumene og les manualen. Ledere fungerer annerledes nå. Hvis man f.eks har et theater HQ så kan det kun bli ledet av en field marshall slik jeg har skjønt. Og så videre nedover i hierarkiet... Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er vel litt kjedelig dersom man bare skal knuse gjennom nok en gang uten at det er noe nytt å sette seg inn i også? Å sette seg inn i nye ting er greit, men man trenger ikke forandre så alt for mye på interfacen fra tidligere spill av den grunn. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 dette er vel det første spillet jeg noen gang har forhåndsbestilt Kjøpte det på gamersgate for under 400kr, og så får jeg med den "sprite-packen". Har gledet meg så sykt til dette spillet i over et år nå :o Lenke til kommentar
vlanitak Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Å gleder meg no sykt til fullversjonen kommer. Da skal atter en gang verden legges under mine føtter! MWUHAHAHA! *kremt* Noen andre en meg som blir litt stormansgal av å spille dette for mye? eller kan jeg nok en gang si jeg er unormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå