Joachim_F Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 LucasArts jobber kanskje med et nytt X-Wing eller Tie Fighter-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Utvilsomt mine favorittspill når det gjelder star wars, hadde vært helt topp! Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 X-wing var sjef i sin tid. Sier ikke nei takk til en oppfølger. :> Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hadde vert helt toppers Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Håper virkelig dette blir noe av. Spilt ganske mye X-wing vs. Tie-fighter, og det er et strålende spill. Et evt. nytt spill i serien gjør seg nok bra på både PC og konsoll, så håper det kommer til PS3 / XBOX hvis det kommer. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har savnet ett godt star wars flygespill siden Rogue Sqadron på GC Rogue Squadron spillene har stjålet noe helt vanvittig mange timer av mitt liv ^^ Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 På tide med en renessanse i rom-kamp sjangeren. Siste gode space-combat spill var Freespace 2. Og det er jo hauggammelt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 JA! Dette var gledelige nyheter. Ventet på dette i sikkert 15 år nå Rogue squadron var ikke i nærheten av X-wing eller TIE fighter. Jeg håper og ber til høyere makter at det IKKE blir samme konseptet som RS. Samtidig håper jeg de ikke dummer det for mye ned for at det skal passe på konsoll. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 RS og X-Wing/Tie-Fighter kan nok ikke sammenlignes nei, men eg håper at vi får en god konsollversjon i og med at eg nærmest har lagt PC-spilling på hylla På samme måte som at en PC-versjon ikkje lider store tap av en evt. konsollsatsning. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Håper det blir noe av dette. Brukte å spille X-Wing vs Tie Fighter custom missions over LAN. Kjempegøy! Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Ja dette skal testes når det kommer ut! Jeg har lenge ønsket meg et nytt romspill i Star Wars universet! Endret 9. august 2009 av Josef-Nastra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå