Dvd-jesus Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Tuba.Tita: jeg har en logitech dual optical mouseman og den beste musematten ifølge meg er 3m optical precise mousing surface. Denne skal visstnok fungere dårlig med mx serien til logitech men er perfekt for meg. fuch kan ikke måle seg engang denne musematten kan du kjøpe på www.databutikken.com til 130 kroner sist jeg kjøpte sikkert flere steder også. et problem med denne matten er at den blir slitt, må kansje byttes ut hver 3-4 måned sammen med mouseskates for maksimal ytelse. syns dett hørtes heeeelt sykt ut. har selv microsoft ix 3.0 å func, har brukt dn MYE i 7måender nå å det merkes ikke att dn er slitt engang. såklart ser jeg jo att den er brukt. men dette merkes ikke under bruk, med 0,6 i sensitivity (40grader over hele matta) skulle den jo ha blitt ganske så slitt ifølge deg å dine opplysninger om matta di. gå for Func surFace 1030 du . ellers er jo Icemat en ganske så digg mousepad men denne er derrimot såppas "kresn" att den funker darlig på andre optiske mus`er en Microsoft IX 3.0 Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Noen som har tips? Har et Logitech Optical kb + mus, og har selv eksperimentert litt med forskjellige også hjemmelagede varianter av musematter, men ingenting blir liksom helt hundre prosent... Pekeren forsvinner dann og vann, og presisjonsarbeid i forbindelse med CAD etc. samt spill kan være et mareritt... Takknemlig for forslag fra noen som er fornøyd med sin matte. Terje Skjønner ikke hva du skal med en musmatte til optisk mus. Bruk den rett på bordplata det funker jo perfekt såfremst den ikke er reflekterende. Logitech Optical mouse trådløs er unøyaktig og det er derfor jeg byttet til mx700 som er datamusenes svar på Jennifer Lopez. (Så nær perfekt man kan komme) Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Noen som har tips? Har et Logitech Optical kb + mus, og har selv eksperimentert litt med forskjellige også hjemmelagede varianter av musematter, men ingenting blir liksom helt hundre prosent... Pekeren forsvinner dann og vann, og presisjonsarbeid i forbindelse med CAD etc. samt spill kan være et mareritt... Terje Har vært veldig fornøyd med min func 1030 i alle fall. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Noen som har tips? Har et Logitech Optical kb + mus, og har selv eksperimentert litt med forskjellige også hjemmelagede varianter av musematter, men ingenting blir liksom helt hundre prosent... Pekeren forsvinner dann og vann, og presisjonsarbeid i forbindelse med CAD etc. samt spill kan være et mareritt... Takknemlig for forslag fra noen som er fornøyd med sin matte. Terje Skjønner ikke hva du skal med en musmatte til optisk mus. Bruk den rett på bordplata det funker jo perfekt såfremst den ikke er reflekterende. Logitech Optical mouse trådløs er unøyaktig og det er derfor jeg byttet til mx700 som er datamusenes svar på Jennifer Lopez. (Så nær perfekt man kan komme) Har du prøvd optisk mus på matt svart overflate? Skjønner ikke hvorfor du svarer om du ikke har bedre forslag enn dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå