trn100 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Noen som har tips? Har et Logitech Optical kb + mus, og har selv eksperimentert litt med forskjellige også hjemmelagede varianter av musematter, men ingenting blir liksom helt hundre prosent... Pekeren forsvinner dann og vann, og presisjonsarbeid i forbindelse med CAD etc. samt spill kan være et mareritt... Takknemlig for forslag fra noen som er fornøyd med sin matte. Terje 1 Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 fUnC 1030 er jo herlig. Kan jo være musen som er litt ruskete også da. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Hmmm.... Har sett denne omtalt som bra men har aldri testet den... Fant den igjen på Microplex så det spørs om jeg ikke bestiller en slik sammen med neste ladning... Takk for tipset :-) 1 Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg syns det er den beste musematten på markedet akkuratt nå Du burde også kjøpe med noen Mouse Skatez fra Microplex, så du ikke sliter så veldig på musa. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Jepp, det hadde jeg nesten glemt også... En gammel tøymatte jeg brukte før, som forøvrig funket bra, har slitt en del på de orginale museføttene og batterikassa bremser :-) 1 Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg har en logitech dual optical mouseman og den beste musematten ifølge meg er 3m optical precise mousing surface. Denne skal visstnok fungere dårlig med mx serien til logitech men er perfekt for meg. fuch kan ikke måle seg engang denne musematten kan du kjøpe på www.databutikken.com til 130 kroner sist jeg kjøpte sikkert flere steder også. et problem med denne matten er at den blir slitt, må kansje byttes ut hver 3-4 måned sammen med mouseskates for maksimal ytelse. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 fUnC 1030 er jo herlig. Bruker selv MX700 og Func1030, men uten mouce skatez. Duger meget bra. Func1030 er konge! btw, er det verdt å kjøpe mouse skatez i tillegg? Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 fUnC 1030 er jo herlig. Bruker selv MX700 og Func1030, men uten mouce skatez. Duger meget bra. Func1030 er konge! btw, er det verdt å kjøpe mouse skatez i tillegg? mouseskatez er så absolutt verdt det, jeg har en func og en mx500 med mouseskatez dette er bare herlig og spille med musa glir uten motstand :wink: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 fUnC 1030 er jo herlig. Bruker selv MX700 og Func1030, men uten mouce skatez. Duger meget bra. Func1030 er konge! btw, er det verdt å kjøpe mouse skatez i tillegg? mouseskatez er så absolutt verdt det, jeg har en func og en mx500 med mouseskatez dette er bare herlig og spille med musa glir uten motstand :wink: Får vel "spandere" på meg 59kr til mouse skatez, . Stikker innom DigitalImpuls i morgen. Kommer med tilbakemelding. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 http://www.sogamed.com/e-shop.php denne er blitt kaaret til best i test av sweclockers.se blant 30 andre kjente pads... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 få tak i en av de gamle blå typen, uten frynsete kanter, jeg har en og har ikke merket noe feil med min logitech Mx700 Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Får vel hive meg på bølgen, mx500 er rå med fUnc 1030. Hadde jeg hatt en del jeg skulle hatt på en webshop skulle jeg kjøpt med mouse-skatez. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jepp, det hadde jeg nesten glemt også... En gammel tøymatte jeg brukte før, som forøvrig funket bra, har slitt en del på de orginale museføttene og batterikassa bremser :-) Har du trådløs optisk mus?, med mindre det er en MX700 mus så vil aldri den musen bli presis uansett hvilken musematte du velger. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg bruker nå Allsop fungere bra for meg, fåes kjøpt på elkjøp funga fint med min gamle logitech dullhead, og min nye mx 500 Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hvis du har prøvd flere varianter som du sier, og det fortsatt ikke fungerer, så høres det vel nesten ut som det er som Eskil87 sier, kanskje musen det er noe iveien med? sett etter at det ikke er noen små mikroskopiske partikler som f.eks bittesmåe hårstrå o.l. som har lurt seg inn i hullet der sensoren sitter? pleier ofte å forårsake at pekeren til tider helt tilfeldig hopper rundt på skjermen når man bruker den Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hei Gå for funcsurface, vær klar over at optiske mus hakker ved raske bevegelser hvis ikke den har høy nok dpi. Så det kan være musen din som er problemet. Mouseskatez er ikke det et helvette å ta av, musen blir jo full av lim på de knottene under musa? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 so ? bare å ha de på det da. ikke ta de av etter litt. da må du sette på nye i så fall, eller rense med alkohol som følger med, noe som funker fett Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg bruker nå Allsop fungere bra for meg, fåes kjøpt på elkjøp funga fint med min gamle logitech dullhead, og min nye mx 500 *fyllepost* jesspess joggedress! ... har akurat samme musmatte med en logitech optical mouseman... SUGER og AIME med (duh) me ellers bra. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg bruker nå Allsop fungere bra for meg, fåes kjøpt på elkjøp funga fint med min gamle logitech dullhead, og min nye mx 500 *fyllepost* jesspess joggedress! ... har akurat samme musmatte med en logitech optical mouseman... SUGER og AIME med (duh) me ellers bra. Yepp, liten tvil om det... Godt forsøk uansett :-) Er jo Fredag tross alt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå