Gå til innhold

Problem med Xbox 360 kontroller

Anbefalte innlegg

Etterhvert når jeg spillte kampanjen på Halo 3 nettopp. Så begynnte den høyre analog stikken til Xbox 360 kontrolleren min å knirke. Etterhvert ble det veldig høy knirking som irriterte meg til jeg blir gal. Kan noen hjelpe meg å fikse problemet. Og for å si problemet enkelt:

Høyre analog stikk på Xbox kontroller knirker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et helt annet problem med min kontroller. Jeg måtte sitte helt stille med håndkontrolleren viss jeg beveget den så fikk jeg meldingen, please reconnect controller, lurer på hvor mangen ganger det har skjedd, til slutt så ga jeg beng og kasta kontrolleren så det suste i veggene ;)

Makan til crap, tror aldri jeg har kjøpt så mye utstyr til en konsoll som til 360, litt sure penger som forsvinner da... B)

Lenke til kommentar
Jeg hadde et helt annet problem med min kontroller. Jeg måtte sitte helt stille med håndkontrolleren viss jeg beveget den så fikk jeg meldingen, please reconnect controller, lurer på hvor mangen ganger det har skjedd, til slutt så ga jeg beng og kasta kontrolleren så det suste i veggene ;)
Haha, alle de gamle kontrollene til xboxen min var sånn, dem som har vært surra litt stramt inn^^ Alltid morsomt når vi spiller split screen osv og så kommer meldingen opp hvis noen som har en sånn kontroll, nyser^^

Ja 360 kontrollen min knirker en sjelden gang iblant, men lavt, så det plager meg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...