Bruker-162103 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Etterhvert når jeg spillte kampanjen på Halo 3 nettopp. Så begynnte den høyre analog stikken til Xbox 360 kontrolleren min å knirke. Etterhvert ble det veldig høy knirking som irriterte meg til jeg blir gal. Kan noen hjelpe meg å fikse problemet. Og for å si problemet enkelt: Høyre analog stikk på Xbox kontroller knirker. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 da er den nok ødelagt,hadde samme problemet(høyre).Måtte innvestere i ny da den ble umulig å bruke ,spesiellt til styring av bil.Hadde hatt kontrolleren lenge så det var nok pga slitasje. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Men analogen er helt ok. Jeg kan styre og alt ting. Den bare knirker litt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Alle mine nye har knirket, det har imidlertid gått over etter hvert. Prøv å dra den ut og inn, og snurr rundt til det gir seg. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg hadde et helt annet problem med min kontroller. Jeg måtte sitte helt stille med håndkontrolleren viss jeg beveget den så fikk jeg meldingen, please reconnect controller, lurer på hvor mangen ganger det har skjedd, til slutt så ga jeg beng og kasta kontrolleren så det suste i veggene Makan til crap, tror aldri jeg har kjøpt så mye utstyr til en konsoll som til 360, litt sure penger som forsvinner da... B) Lenke til kommentar
Long Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hadde også det samme problemet med to av mine tre kontroller i starten. Men etter hvert som jeg brukte dem mer og mer, så gikk problemet over. Får håpe det skjer det samme med deg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg hadde et helt annet problem med min kontroller. Jeg måtte sitte helt stille med håndkontrolleren viss jeg beveget den så fikk jeg meldingen, please reconnect controller, lurer på hvor mangen ganger det har skjedd, til slutt så ga jeg beng og kasta kontrolleren så det suste i veggene Haha, alle de gamle kontrollene til xboxen min var sånn, dem som har vært surra litt stramt inn^^ Alltid morsomt når vi spiller split screen osv og så kommer meldingen opp hvis noen som har en sånn kontroll, nyser^^ Ja 360 kontrollen min knirker en sjelden gang iblant, men lavt, så det plager meg ikke. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har en venn med samme problemet, de har knirket i over 2 år nå. Lev med det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Åpne og reingjør den da vel! Hadde problemer med knapper som satt fast da jeg trykket, en god "vask" gjorde underverker. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Går det an å sende inn kontrollen på rep? RB hos meg er "myk", den gir ikke noe "klikk" når du trykker ned. Ganske irriterende. Har prøvd å skru opp og fikse men det hjalp ikke stort. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skulderknappene er det svakeste punktet på hele kontrollen. Har selv sikkert 3 kontrollere som har fått seg en støkk på de punktene De gir om man trykker veldig hardt, men det er jo håpløst å spille med i f.eks COD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå