Terje Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Forum for kjøp og salg mellom privatpersoner er åpnet! Tanken bak dette forumet er at Innlegg.no skal ha en lett tilgjengelig plass for brukere som ønsker å kjøpe eller selge ting seg imellom. Komersielle aktører er ikke tillatt. Reglene for dette forumet vil være strengere enn ellers, les retningslinjene først. Har du innvendinger? Kom med de under. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei. Bare et kjapt spørsmål: *Hva kan selges? Alt mulig? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Alt som holder seg innenfor norsk lov kan selges nå, så får vi se om vi innfører restriksjoner etter hvert. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva med en ''Gi bort''-kategori? Anyways, good work! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Gi-bort kategori eller helst tråd må vi ha! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har en del ting jeg vil gi bort, ikke bare fordi jeg ha ting gratis. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg kunne også tenke meg en gi bort underkategori. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det blir en tiggetråd, og tror dere heller skal satse på "Gi bort/bytte et spill-tråden". Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Man kan jo ha en regel som sier att man bare skal spørre om og få en ting når eieren har sagt att han skal gi det bort, og når det er gitt bort er det ikke lov og spørre før han sier han skal gi bort noe mer? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan bli et salig kaos spør du meg.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Neptjune har så rett så rett. Det vil ikke funke uten så mange regler at hele tråden blir spilt ut på sidelinjen. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tenkte på samme måten som Flosshatt, bare at en forumkategori som hadde den regelen. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 En "Gi bort"-tråd med samme regler som "spill til under xxx"-trådene kunne kanskje funket? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ikke gi requests? Er ikke det akkurat det vi har pratet om? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort. Den tråden finnes alt og heter "Gi bort et spill/bytttetråden". Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort. Samme som jeg sa, bare att du gjorde det bedre. Det burde funke det. Endret 7. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort. Den tråden finnes alt og heter "Gi bort et spill/bytttetråden". Så vidt eg veit er det ein forferdeleg tiggetråd (har riktignok ikkje sett mykje på den), mens i det eg foreslo vil ikkje forespørslar eller tigging vere lov. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Og det er bare spill også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort. Den tråden finnes alt og heter "Gi bort et spill/bytttetråden". Så vidt eg veit er det ein forferdeleg tiggetråd (har riktignok ikkje sett mykje på den), mens i det eg foreslo vil ikkje forespørslar eller tigging vere lov. Og tiggere har gang på gang blitt tilsnakket for at de skal slutte med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg