nub_nutz Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hmm eg sitter på en US 60GB, den holder koken enda og eg har vel aldri hatt noen problemer med den, sett bort i fra litt random software relaterte saker. Får håper den surrer og går til eg går i graven, vil nødig ha noe med Nordisk Film supporten å gjøre ettersom eg har import konsoll Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Min 60 gb kjøpt på launch har ikke streiket én eneste gang. Sammenlignet med PCen min ... men det er mer min egen feil, haha. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sitter også på en US 60gb fra launch og har ikke opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Min PS3 har aldri streiket, aldri! Men husker på førsten da jeg hadde den, hang den seg ganske ofte. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Aldri vært noe problemer med min launch 60GB. Men åpnet den for 1 uke siden og plukket den i fra hverandre. Fikk ut det meste av støv, så nå er min stille igjen og vil forhåpentligvis vare mange år til. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har du en backup konsoll UrgeLoL, siden du åpnet konsollen din? Eller gambler du bare på at du aldri må levere den inn? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har 60gb launch utgaven og maskinen har aldri "kræsjet", men har selvf låst seg pga software kræsj. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Min PS3 har aldri streiket og jeg har hatt den i snart 2 år. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Min vart kjøpt på release og var DOA, men komplett bytta den kjapt og siden har det vore null problem. Lydløs og fin Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har du en backup konsoll UrgeLoL, siden du åpnet konsollen din? Eller gambler du bare på at du aldri må levere den inn? Når man er uber sony fanboy får man gratis ps3 av sony om noe skjer. Nei ærligtalt så tenkte jeg at driter jeg meg ut så kjøper jeg meg en slim, noe jeg skal uansett. Greit å ha to i huset Men det var mye enklere å demontere/montere enn det jeg hadde trodd. Men pass på å sorter skruene etter hvilket lag og hvilken plassering de hadde. Jeg endte opp med 3 skruer til overs Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Edit: oooops, pinlig Endret 1. oktober 2009 av Edvino Lenke til kommentar
agr_gamer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ps3'en min har jeg måtte sendt til reparasjon 2 ganger siden jeg fikk den før sommerferien. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har aldri hatt noe problemer med min PS3. Kjøpte min 80Gb versjon, sent i sommeren 2008 og den har holdt siden. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Aldri hatt problemer med min 40GB-utgave, verken før eller etter jeg byttet HDD til 250GB, noe som var et artig lite inngrep.. Lenke til kommentar
jerry_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Aldri hatt problem med min heller 60 gb us som jeg kjøpte januar samme år som den kom til norge. Har ikke hatt noe problemer med den kun at den har hengt seg opp i noen spill noen ganger. Men den begynner og bli sliten ... skal ikke spille så lenge før viftene tar helt av så den bråker en god del og det er noe den har begynt med i det siste ! noen som har noen bra støv triks ? (antar at det er derfor den begynner og bråke så mye) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Aldri hatt problem med min heller 60 gb us som jeg kjøpte januar samme år som den kom til norge. Har ikke hatt noe problemer med den kun at den har hengt seg opp i noen spill noen ganger. Men den begynner og bli sliten ... skal ikke spille så lenge før viftene tar helt av så den bråker en god del og det er noe den har begynt med i det siste ! noen som har noen bra støv triks ? (antar at det er derfor den begynner og bråke så mye) Siden du har us maskin er du vel ikke så redd for å miste en garanti du egentlig ikke har. Så gjør som meg. Skru opp maskinen å rens den. Min er nå like stille som den var når jeg fikk den. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har den 60GB versjonen. Den holder koken enda. Aldri hatt noen problemer (bank i bordet). Lenke til kommentar
lrims Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har også US 60gb PS3'en fra lanseringsdagen og har aldri hatt problemer med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå