Gå til innhold

Hvor ofte har din PS3 streiket?


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du en backup konsoll UrgeLoL, siden du åpnet konsollen din? Eller gambler du bare på at du aldri må levere den inn? :p

 

Når man er uber sony fanboy får man gratis ps3 av sony om noe skjer.

 

Nei ærligtalt så tenkte jeg at driter jeg meg ut så kjøper jeg meg en slim, noe jeg skal uansett. Greit å ha to i huset :) Men det var mye enklere å demontere/montere enn det jeg hadde trodd. Men pass på å sorter skruene etter hvilket lag og hvilken plassering de hadde. Jeg endte opp med 3 skruer til overs :D

Lenke til kommentar

Aldri hatt problem med min heller 60 gb us som jeg kjøpte januar samme år som den kom til norge. Har ikke hatt noe problemer med den kun at den har hengt seg opp i noen spill noen ganger.

Men den begynner og bli sliten ... skal ikke spille så lenge før viftene tar helt av så den bråker en god del og det er noe den har begynt med i det siste ! noen som har noen bra støv triks ? (antar at det er derfor den begynner og bråke så mye)

Lenke til kommentar

Aldri hatt problem med min heller 60 gb us som jeg kjøpte januar samme år som den kom til norge. Har ikke hatt noe problemer med den kun at den har hengt seg opp i noen spill noen ganger.

Men den begynner og bli sliten ... skal ikke spille så lenge før viftene tar helt av så den bråker en god del og det er noe den har begynt med i det siste ! noen som har noen bra støv triks ? (antar at det er derfor den begynner og bråke så mye)

 

Siden du har us maskin er du vel ikke så redd for å miste en garanti du egentlig ikke har. Så gjør som meg. Skru opp maskinen å rens den. Min er nå like stille som den var når jeg fikk den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...