Theo343 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Skriv gjerne litt detaljer rundt det. Endret 4. august 2009 av Kendu Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) En gang hos meg siden launch. Den sluttet å lese spill, sannsynligvis laseren som hadde tatt kvelden Etter det no trøbbel . Fikk igjen 5500kr siden det var 60GB som ble ødelagt og da hadde den omtrent gått ut av markedet :rolleyes: Endret 4. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har to stk (en 60gb og en 40gb) og har aldri hatt noen form for problemer med noen av de. Men har en kamerat som hadde en av de siste 60gb-versjonene som kom, på den streika Blu-Ray-drevet. Det var vel den vanligste feilen på de siste 60gb/første 40gb, men ble vel utbedret etterhvert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Har en 40GB som er den nyeste utgaven. Kjøpte den for 2995,- i april 2008 og har så langt ikke vært noen problemer med den. Ser veldig mye film på den og spiller jevnlig. Endret 4. august 2009 av Kendu Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har sendt inn min til reparasjon tre ganger. Les mer her, evt:' http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=830 Lenke til kommentar
texzi Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har første modellen, er vel 60gb, I think.. Streiket etter ca 2 år, var på reparasjon i ca 2 måneder. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Har hatt min i to år og har aldri streiket eller noe lignende Endret 4. august 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har 60gb-versjonen (som jeg fikk på lanseringsdatoen). Aldri hatt noen problemer Men jeg vet om folk som har hatt problemer med Blu-Ray-drevet, de hadde alle av den siste serien med 60gb som ble laget. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har hatt min siden lørdag og den "streiket" for første gang i dag. Når jeg skulle avslutte Worms ble skjermen bare svart. Hørte tre raske pip men ingen ting annet hendte. Måtte skru den av og på med bryteren på baksiden... Lenke til kommentar
texzi Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har 60gb-versjonen (som jeg fikk på lanseringsdatoen).Aldri hatt noen problemer Men jeg vet om folk som har hatt problemer med Blu-Ray-drevet, de hadde alle av den siste serien med 60gb som ble laget. affirmative, er et kjent problem. Men er ikke mer stress enn å gå i butikken hvor du kjøpte den, vise kvittering, så sender de den inn for deg. Om norsk film(?) har reservemaskiner, kommer den tilbake i løpet av 2-3 uker. Om de ikke har, noe som skjedde meg, kan det ta opp til 9-10 uker. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den har streiket flere ganger de siste dagene, men det har kun vært mens jeg har spilt Fallout 3. Og den bærer ingen varige mén etter det. Så da har jeg vel egentlig hatt den i 25 måneder uten å måtte ha den på reparasjon. Heldigvis. Selv om jeg ikke hadde hatt noe imot en nyere versjon. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har hatt min siden lørdag og den "streiket" for første gang i dag. Når jeg skulle avslutte Worms ble skjermen bare svart. Hørte tre raske pip men ingen ting annet hendte. Måtte skru den av og på med bryteren på baksiden... Det hørtes ille likt ut som når jeg fikk YLoD. Blinket den også gult når den begynte med pipene? Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmmm... det fikk jeg i såfall ikke med meg. Spillte mer senere i går kveld, ikke noe problem da. Måtte du levere din inn til slutt da eller? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Aldri, har hatt siden launch, og spilt MYE Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er på PS3 nr 4, Første jeg fikk hørtes ut som en støvsuger når jeg kobla den opp så gikk rett tilbake til butikken og de prøvde den og prøvde seg på du må vente til den kommer tilbake men det sa jeg enten en ny boks nå ellers å hever jeg kjøpet. PS3 nr 2 hadde jeg i 4 1/2 mnd da laseren tok kvelden og sendte den inn og fikk ny etter cirka 10 dager. PS3 nr 3 hadde jeg fram til ett par uker etter release av Killzone 2 og den fikk Yellow Rings Of Death (Harddisk feil) og var uten PS3 i 4 !!! måneder før jeg fikke ny 60 gb tilbake som jeg håper bærer kvalitet som Sony er kjent for. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vet ikke hvilken versjon jeg har, men den har levd i over et år nå. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har hatt min i et drøyt år - ingen problemer så langt =) Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 60gb'en min har holdt snart to år.. brukes flere timer daglig til å se filmer/serier og tv-program, beste kjøpet jeg har gjort Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hei:) Jeg kjøpte min ps3 for akkurat en uke siden for 3300. Dagen etter hadde elkjøp satt ned prisen til 2999. I dag døde den... Drittmaskin. Godt jeg har den gode gamle boxen ved min side. EDIT: Hvis jeg nå går tilbake til elkjøp med den, hva kan jeg få ut av det? At de betaler meg de 300 kronene og sender den til reparasjon? Kan jeg forlange en ny spiller pga at den døde så raskt? Kan jeg heve kjøpet? Endret 6. august 2009 av Duvebassen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Elkjøp har vel 30 dagers åpent kjøp har de ikke? Pakk den ned, lever tilbake og få pengene i retur. Men gi beskjed om at den ikke fungerte som den skulle og at du derfor ikke vil ha den. Så stikker du evt. på en annen elkjøp forretning og kjøper til nedsatt pris. Har ellers aldri hørt om dette før. Hva skjedde når den "døde", hvordan blinket lampene og hva lyser når du forsøker å slå den på nå? EDIT: Kan du også ta et bilde av hvordan du har plassert den bak TVen din? Ser du har en lang tråd om at du ikke hadde plass til den i benken din. Endret 6. august 2009 av Kendu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå