Gå til innhold

Hvor ofte har din PS3 streiket?


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 60gb-versjonen (som jeg fikk på lanseringsdatoen).

Aldri hatt noen problemer :)

 

Men jeg vet om folk som har hatt problemer med Blu-Ray-drevet, de hadde alle av den siste serien med 60gb som ble laget.

 

affirmative, er et kjent problem. Men er ikke mer stress enn å gå i butikken hvor du kjøpte den, vise kvittering, så sender de den inn for deg. Om norsk film(?) har reservemaskiner, kommer den tilbake i løpet av 2-3 uker. Om de ikke har, noe som skjedde meg, kan det ta opp til 9-10 uker.

Lenke til kommentar

Den har streiket flere ganger de siste dagene, men det har kun vært mens jeg har spilt Fallout 3. Og den bærer ingen varige mén etter det. Så da har jeg vel egentlig hatt den i 25 måneder uten å måtte ha den på reparasjon. Heldigvis. Selv om jeg ikke hadde hatt noe imot en nyere versjon.

Lenke til kommentar
Har hatt min siden lørdag og den "streiket" for første gang i dag. Når jeg skulle avslutte Worms ble skjermen bare svart. Hørte tre raske pip men ingen ting annet hendte. Måtte skru den av og på med bryteren på baksiden...

Det hørtes ille likt ut som når jeg fikk YLoD. Blinket den også gult når den begynte med pipene?

Lenke til kommentar

Er på PS3 nr 4, Første jeg fikk hørtes ut som en støvsuger når jeg kobla den opp så gikk rett tilbake til butikken og de prøvde den og prøvde seg på du må vente til den kommer tilbake men det sa jeg enten en ny boks nå ellers å hever jeg kjøpet.

 

PS3 nr 2 hadde jeg i 4 1/2 mnd da laseren tok kvelden og sendte den inn og fikk ny etter cirka 10 dager.

 

PS3 nr 3 hadde jeg fram til ett par uker etter release av Killzone 2 og den fikk Yellow Rings Of Death (Harddisk feil) og var uten PS3 i 4 !!! måneder før jeg fikke ny 60 gb tilbake som jeg håper bærer kvalitet som Sony er kjent for.

Lenke til kommentar

Hei:)

 

 

 

Jeg kjøpte min ps3 for akkurat en uke siden for 3300. Dagen etter hadde elkjøp satt ned prisen til 2999.

 

I dag døde den...

 

 

Drittmaskin. Godt jeg har den gode gamle boxen ved min side.

 

 

EDIT: Hvis jeg nå går tilbake til elkjøp med den, hva kan jeg få ut av det? At de betaler meg de 300 kronene og sender den til reparasjon? Kan jeg forlange en ny spiller pga at den døde så raskt? Kan jeg heve kjøpet?

Endret av Duvebassen
Lenke til kommentar

Elkjøp har vel 30 dagers åpent kjøp har de ikke? Pakk den ned, lever tilbake og få pengene i retur. Men gi beskjed om at den ikke fungerte som den skulle og at du derfor ikke vil ha den. Så stikker du evt. på en annen elkjøp forretning og kjøper til nedsatt pris.

 

Har ellers aldri hørt om dette før.

 

Hva skjedde når den "døde", hvordan blinket lampene og hva lyser når du forsøker å slå den på nå?

 

EDIT:

Kan du også ta et bilde av hvordan du har plassert den bak TVen din? Ser du har en lang tråd om at du ikke hadde plass til den i benken din.

Endret av Kendu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...