Joachim_F Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Snart kan simmene dine reise på ferie igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) 1000 simpoints? Hvor mange møbler tilsvarer det? Endret 4. august 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Rart at det tok dem så lang tid Neida, det er vel greit. Kanskje jeg kjøper det, vet ikke. Men synes dette var ganske raskt, men det er EA vi snakker om da. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Må vel regne med nermere 18 tilleggspakker o.l etterhvert :rolleyes: Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har alltid synes det har vært morsommere å gjøre ting i spill som jeg ikke kan gjøre i det virkelig livet, som å skyte nazis eller locus, slippe atombomber, eller fly gjennom verdensrommet. Hvis jeg vil gå på jobb, reise på ferie, eller invitere folk på middag foretrekker jeg real life. Nå har jeg riktig nok ikke prøvd the Sims, det kan jo overraske. Det som ikke overrasker er at EA slipper utvidelsespakker. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sims er vel den største melkekua EA har, så det overrasker ikke nei. Tipper det kommer tilsammen to-tre utvidelser i året i fem år fremover med masse ekstrating og muligheter som helt klart burde vært med til å begynne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå