OHJohansen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ved å velge rett TV og matchende tilbehør kan du komme billigere unna studietiden. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest jon Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 hørt om projektor? perfekt for studenter Lenke til kommentar
Gjest Børge Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 De fleste studentene jeg kjenner har ikke råd til TV. Og noen har faktisk sagt at TV-kostnadene ikke er problemet, siden man får kjøpt billige tv'er brukt. Problemet er at NRK kommer og skal stjele penger til lisensen hvert eneste år. Hvilket dere ikke har skrevet noe om TV'ene blir faktisk ganske mye prosentvis dyrere på ..tja..3 år om man skal betale lisensen hvert år også (kan ta Og "Er budsjettet litt stramt".. så kjøper du en TV til 8500,- ?!?! Tviler for at dere har vært student nylig, at budsjettet er stramt for en student vil si at han/hun sliter med å få kjøpt seg mat/røyk/snus/andre ting som han/hun anser som livsviktige. Nei for studenter så burde dere heller testet USB TV-kort. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Selv bor jeg enda hjemme mens jeg studerer (hvorfor flytte ut når universitetet ligger et steinkast unna?), så budsjettet mitt er langt i fra så stramt som det kunne ha vært - men srsly, dette kan da umulig være beregnet på den jevne student. BI-studenter som lever på pappa, kanskje. Folk som jobber halvtid på Rimi og studerer fulltid på 20 kvadratmeter for en liten formue i måneden ... Neppe. Endret 4. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Skal like å se den fattige studenten som vurderer om han skal kjøpe seg 40 eller 50 tommer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg