The Minion Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Med zoom fra lang avstand! Det er sniping vel? @The Minion Kanskje du kunne legge til profilene til folk fra forumet i førstepost? Bare en idè. Evnt. kan du lese førsteposten? Bare gå på thehunter.com og bli medlem Kunne med fordel blitt gjort om til lenke for å gjøre det mer tydelig, men det står altså hvor du får tak i det. Evnt. Så har jeg lest førsteposten og mente det samme som deg? ehh... Jeg har gjort om til en lenke for en stund siden nå da lolidude.... Les neste gang Og BTW så skjøt du. Snipet? Skyter vel ofte med kikkert når man jakter? Endret 12. august 2009 av The Minion Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Satte kl på 8 i dag. Traff på sinnsykt mange hjort i tidsrommet 8-9. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Med zoom fra lang avstand! Det er sniping vel? @The Minion Kanskje du kunne legge til profilene til folk fra forumet i førstepost? Bare en idè. Evnt. kan du lese førsteposten? Bare gå på thehunter.com og bli medlem Kunne med fordel blitt gjort om til lenke for å gjøre det mer tydelig, men det står altså hvor du får tak i det. Evnt. Så har jeg lest førsteposten og mente det samme som deg? ehh... Jeg har gjort om til en lenke for en stund siden nå da lolidude.... Les neste gang Jeg er klar over det, men AltF4 missforstod meg :rolleyes: Satte kl på 8 i dag. Traff på sinnsykt mange hjort i tidsrommet 8-9. Takker for tips. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg får ikke installert spillet. Jeg laster ned The Hunter på 444 MB, men når jeg prøver å starte installasjonen står det at jeg trenger .Net Framework 3.5 SP1. Jeg laster ned sistnevnte, og åpner fila. Da laster jeg automatisk ned 50 MB, men når jeg begynner å installere Framework, da stopper det opp. Hver gang jeg prøver kommer jeg kanskje 5% inn i installasjonen (Det står: Nedlastingen er fullført. Nå kan du koble fra Internett - hva enn det betyr), men så får jeg opp en feilmelding, og installasjonen avbrytes. Det fungerer ikke å installere The Hunter heller. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Den jævla hjorten leka med mæ. Jeg holder på med 1 mission der jeg skal knerte en hjort, jeg lukter meg frem til den finner spor etter spor men jeg fant ikke hjorten så nå i ettertid har jeg funnet ut at hjorten har gått rundt i ring... Det kaller jeg uflaks. dette holdt jeg på med i en time. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har du prøvd å gå ned mot kysten som Doc sier du skal gjøre? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har du prøvd å gå ned mot kysten som Doc sier du skal gjøre? hmm nei Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fælt som mange som ikke leser hva di skal gjøre før di aksepterer missions da Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Folkens, det er ikke reinsdyr i the Hunter (enda) - det heter hjort. Nå er det mulig å kjøpe Pioneer-pakken, og få tilgang til alt i spillet så snart det slippes, og livslangt medlemskap for $200. Frister ikke meg så mye, siden jeg har warden-medlemskap til langt utpå våren 2010, men kanskje dere har en tusenlapp som svir hull i lommeboka? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Folkens, det er ikke reinsdyr i the Hunter (enda) - det heter hjort.Nå er det mulig å kjøpe Pioneer-pakken, og få tilgang til alt i spillet så snart det slippes, og livslangt medlemskap for $200. Frister ikke meg så mye, siden jeg har warden-medlemskap til langt utpå våren 2010, men kanskje dere har en tusenlapp som svir hull i lommeboka? Er jeg den eneste som syntes 1000 kroner er litt drøyt for ett spill? Endret 19. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 1000 kroner er litt drøyt ja, men dette spillet er nok ment på folk med fast arbeid som elsker jakt. Så for de er det sikkert ikke så ille. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg får ikke installert spillet. Jeg laster ned The Hunter på 444 MB, men når jeg prøver å starte installasjonen står det at jeg trenger .Net Framework 3.5 SP1. Jeg laster ned sistnevnte, og åpner fila. Da laster jeg automatisk ned 50 MB, men når jeg begynner å installere Framework, da stopper det opp. Hver gang jeg prøver kommer jeg kanskje 5% inn i installasjonen (Det står: Nedlastingen er fullført. Nå kan du koble fra Internett - hva enn det betyr), men så får jeg opp en feilmelding, og installasjonen avbrytes. Det fungerer ikke å installere The Hunter heller. Hva gjør jeg? Hadde samme problemet første gangen jeg skulle innstallere, så jeg sletta det og la det i glemmeboken. Men nå lastet jeg det ned på nytt og da fungerte det uten problemer. Jeg vet ikke om jeg hadde nettleseren oppe da jeg først prøvde, men jeg hadde ikke noe oppe nå, bortsett fra installeringsprogrammet, og da gikk det greit. Så prøv igjen, og lukk alt annet før du starter. Kanskje det funker for deg også. Now, if you'll excuse me. I have some huntin' I need doin'. Der var 1 time og 42 minutter unnagjort, og null utbytte. Kjenner på meg at jeg kunne maltraktert en hjort med hendene nå, så frustrert er jeg. Endret 22. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå