AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Evnt. kan du lese førsteposten? Bare gå på thehunter.com og bli medlem Kunne med fordel blitt gjort om til lenke for å gjøre det mer tydelig, men det står altså hvor du får tak i det. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lurer på en ting, kan man få missions og få nye dyr som for eksempel coyote som man kan se reklamen for på forsiden av siden..trenger man å betale for å ha det gøy egentlig ? Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Ja, tror du må betale for å få nye våpen, dyr og områder. Ja, jeg kan gjøre det om til en lenke AltF4 Endret 9. august 2009 av The Minion Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Vi spilte dette spillet på LAN i flere timer faktisk Endte med at jeg og en annen fikk tatt et reinsdyr (?). De andre fikk dessverre ingenting Er det online? Edit: Jeg klarer ikke å åpne installasjons filen. Endret 9. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nope, ikke online. Konkurransen vi hadde mot hverandre gikk ut på hvem som klarte å knerte noe først. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Okey, men hvordan åpner jeg msi eller noe innstaleringsfilen? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Last ned på nytt? Skal bare være å trykke på. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) På 1 time drepte jeg to dyr, og en av den var moren til Bambi Endret 10. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Var da fælt så mange som drepte Bambis mor Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Morro når man er usikker på om man traff, så ligger det ett dødt dyr inni skogen ett sted Edit: Nå har jeg spillt The Hunter i 1 time, fikk to reinsdyr! Ene snipa jeg fra en syk avstand, den andre fikk jeg headshot på fra 13 meters avstand, med sniper rifle! Endret 11. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har nå jaktet et par dager på rad nå:-) jeg ble så fasinert over spillet at jeg ble medlem:) Jeg traff en elg i går på litt over 280kg. Og en coyote på 25kg men da jeg så bambi med mamma så lot jeg dem gå for denne gangen! (venter til Bambi blir litt større!) Når på døgnet er de beste tidene å jakte på da? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Får faen ikke til første mission :S Finner ikke dyret.... Har dere noen tips og komme med? Endret 12. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Morro når man er usikker på om man traff, så ligger det ett dødt dyr inni skogen ett sted Edit: Nå har jeg spillt The Hunter i 1 time, fikk to reinsdyr! Ene snipa jeg fra en syk avstand, den andre fikk jeg headshot på fra 13 meters avstand, med sniper rifle! "Sniperrifle" ? Man bruker ikke sniperrifler i The Hunter... Kun vanlige rifler Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har nå jaktet et par dager på rad nå:-) jeg ble så fasinert over spillet at jeg ble medlem:)Jeg traff en elg i går på litt over 280kg. Og en coyote på 25kg men da jeg så bambi med mamma så lot jeg dem gå for denne gangen! (venter til Bambi blir litt større!) Når på døgnet er de beste tidene å jakte på da? Det har jeg også lurt på, syntes det er så få litt sent på morgenen. Morro når man er usikker på om man traff, så ligger det ett dødt dyr inni skogen ett sted Edit: Nå har jeg spillt The Hunter i 1 time, fikk to reinsdyr! Ene snipa jeg fra en syk avstand, den andre fikk jeg headshot på fra 13 meters avstand, med sniper rifle! "Sniperrifle" ? Man bruker ikke sniperrifler i The Hunter... Kun vanlige rifler Men jeg har sniper sikte? Kikkert sikte da. Samma det. Jeg snipet den, med en rifle! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Med zoom fra lang avstand! Det er sniping vel? @The Minion Kanskje du kunne legge til profilene til folk fra forumet i førstepost? Bare en idè. Evnt. kan du lese førsteposten? Bare gå på thehunter.com og bli medlem Kunne med fordel blitt gjort om til lenke for å gjøre det mer tydelig, men det står altså hvor du får tak i det. Evnt. Så har jeg lest førsteposten og mente det samme som deg? Endret 12. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Med zoom fra lang avstand! Det er sniping vel? @The Minion Kanskje du kunne legge til profilene til folk fra forumet i førstepost? Bare en idè. Hadde du på deg gillie drakt? Lå du å ventet musestille i 12timer? Justerte du kikkertsiktet etter vindhastighet og dropp? Hvis ikke, så skjøt du den Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hjelp! Jeg finner ikke de hjorten :/ Vet ikke om jeg går til rett sted. Endret 12. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hjelp! Jeg finner ikke de hjorten :/Vet ikke om jeg går til rett sted. Jeg svarte deg jo i SO1 :rolleyes: Med zoom fra lang avstand! Det er sniping vel? @The Minion Kanskje du kunne legge til profilene til folk fra forumet i førstepost? Bare en idè. Hadde du på deg gillie drakt? Lå du å ventet musestille i 12timer? Justerte du kikkertsiktet etter vindhastighet og dropp? Hvis ikke, så skjøt du den sniped, snip·ing, snipes1. To shoot at individuals from a concealed place. 2. To shoot snipe. 3. To make malicious, underhand remarks or attacks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå