The Minion Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg har nettop lastet ned The Hunter og skal til og spille, men tenkte jeg skulle lage en liten tråd om det før jeg startet å spille. The Hunter er et jakt spill som er veldig realistisk med fin grafikk og ikke minst er det gratis. Bare gå på http://www.thehunter.com/pub/ og bli medlem også laster du ned spillet, dermed er det bare å nyte det Her kan dere diskutere diverse ting om spillet eller gi ris og ros. Si gjerne ifra om det kommer updates eller andre ting det er verdt å vite Endret 9. august 2009 av The Minion Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vi spilte dette spillet på LAN i flere timer faktisk Endte med at jeg og en annen fikk tatt et reinsdyr (?). De andre fikk dessverre ingenting Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Var overraskende pent å se på til gratisspill å være. Får vel laste ned og prøve da. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dette likte jeg ikke! Drepte nettop moren til en liten hjort : ( Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nettop! Jeg finner hjorten jeg skulle skyte, setter meg på huk, holder pusten og akkurat samtidig som jeg skyter ser jeg en liten bambi gå bak hun : ( Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Triste greier Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dere er vel da ikke ekte jeger heller da ? hehe B) *Sarkastisk* ment. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Skal nok få prøvd dette, høres ganske bra ut. Men kanskje jeg burde skaffe meg en bedre PC først. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nettop!Jeg finner hjorten jeg skulle skyte, setter meg på huk, holder pusten og akkurat samtidig som jeg skyter ser jeg en liten bambi gå bak hun : ( Og folk syntes GTA er fælt? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) GTA er ingenting i forhold til dette! : o Endret 5. august 2009 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
foodpig Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Personlig så er jeg ikke noe jakt person. Riktig nok så synes jeg det er bedre å jakte, altså mer etisk enn å kjøpe kjøttdeigen fra Rema1000. Du har på en måte fortjent å spise kjøttstykket. De emosjonelle og eventuelle karmapoengene du taper av å plaffe ned dyr fra 1500 m med skarpskyter rifle er jo en annen sak da. Alt i alt likte jeg dette spillet. Grafikken var jo dritt bra også! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Syntess spillet var veldig bra! Stort pluss at det er gratis! "altså mer etisk enn å kjøpe kjøttdeigen fra Rema1000" Enig der. Og for å si det sånn, vilt blir drept mer humant enn grisene/storfe hos Gilde.. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Ja, som sagt tidligere er grafikken ganske bra til å være et gratis spill Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg ble Warden-medlem etter å ha prøvd betaen litt i januar. Vel verdt pengene nå som de har lagt til flere dyr og våpen. Buejakt på elg er voldsomt spennende og moro, anbefales. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hva med å lage et norsk The Hunter spill..Bare at man er i oslo å jakter på -********* og *********! Huff, var det veldig politisk ukorrekt? Edit: Gjort den mer PK vennlig. Endret 5. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Neptjune: Ja Men jeg håper de utvikler et europeisk kart med tiden hvor vi kan jakte på flere arter som ikke finnes naturlig i USA, villsvin f.eks. Og jakt i flere årstider, ikke minst. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 The Hunter kommer nok til å bli et stort spill når de blir "ferdig" med det Lenke til kommentar
foodpig Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gøy med digitalkamera. Herlig å være utendørs uten mygg og flått. 5 sec. from death. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg kan google, men det kunne kanskje vært en ide å legge in link til download i førsteposten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå