Nitrius Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Tenkte jeg bare skulle nevne at du får spillet Warhammer 40K: Dawn of War 2 med 50% avslag på steam akkurat nå, dog er det bare en "weekend deal" så er ikke lenge igjen av tilbudet. Koster 25 euro ca, noe som er 210kr som ikke er så alt for værst vil jeg si. Spillet har også nettopp fått en stor oppdatering kalt "There is only war" Link Artig og action fylt RTS spill, dog kampanjen sies å være litt annerledes, litt mere likt et action rpg spill. Kjøpte spillet på tilbudet selv, så har ikke spilt så fryktelig mye enda. Online er ganske likt company of heroes, hvor du holder div. punkter rundt om på kartet, du har ingen base du bygger, bortsett fra en bygning hvor du får units fra. Endret 4. august 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Kan legge til at du får boks versjonen for £9.99 som er i overkant av 100 lappen på play.com http://www.play.com/Games/PC/4-/5380006/Wa...II/Product.html Endret 2. august 2009 av Zealow Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Godt tilbud det også Zealow, men Steam vinner på grunn av gratis tilleggspakke hehe. Kanskje på tide å lage en Steam-tilbudstråd hvor man kan poste tilbud og diskutere spillene? Tror jeg sjekker om det fins en slik og lager en hvis det viser seg å ikke være det jeg. Edit: Har rapportert tråden for flytting! Endret 2. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Her er tråden hvor vi kan diskutere Steam-tilbud! Skriv fullt navn på spillet, pris og hvor lenge tilbudet er aktuellt. Her kan vi også diskutere tilbudene og spillet. Tanken bak er å slippe at tilbudene får sin egen lille tråd som forsvinner etter kort tid, og heller ha en mulighet til å få en ordentlig diskusjon. Dette er ikke en diskusjonstråd for Steam eller Valve. Endret 2. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Det er ikke en tilleggspakke, det er bare en patch med bugfixes og nye multiplayer maps.. tviler på at den er steam ekslusiv. Endret 2. august 2009 av Zealow Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det ble litt kluss etter sammensmeltingen av to tråder, jobber med saken nå. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er litt skeptisk til 40k-universet, men om DoW2 er såpass billig nå, må det kanskje vurderes. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det ble litt kluss etter sammensmeltingen av to tråder, jobber med saken nå. Ingen er født mester Vet ikke om tilleggspakken er eksklusiv siden jeg ikke har sjekket hva den inneholder, men Steam har også tilbud på samtlige Dawn of War-spill og alle Company of Heroes-spill. Dette til halv pris, ca 250 kroner. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Selv om jeg er født mester greide jeg netopp å klusse det mer til, kan trådstarter endre tittel til det den opprinnelig var? Så skal jeg få en admin til å fikse rekkefølgen på innleggene. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, det vil bli slettet så fort vi har fått ryddet opp. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Halv pris på Company of Heros: Tales of valor 17,49 euro som tilbudspris. Usikker på hvor lenge tilbudet varer. Fordi det står ikke noe om det... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Alle tilbudene står jo på steam, hvorfor trenger vi en tråd om det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Kjekt å bli klar over det, da jeg opplever fler ganger at jeg har gått glipp av tilbud derfra. Desuten er det greit å ha ett sted å diskutere de aktuelle spillene, i steden for å starte en tråd for hvert enkelt spill. THQ på Steam 7 spill der som går for halv pris, samt en pakke med 4 spill (Company of Heroes, CoH Opposing Fronts, WarHammer 40, 000: Dawn of War og WarHammer 40, 000: Dawn of War Gold Edition) til 24,99 euro, ca 217 kroner. som nøtte sier, så står det ingen dato på hvor lenge tilbudet er aktuellt. Endret 3. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Da gikk jeg tilbake til original tittel. Hadde ikke muligheten før idag, da jeg var uten nett igår, så beklager forsinkelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå