Stifi Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Skjer ikke at j venter ett år, bare pga av at nrk er lame. Får ty til torrent. Endret 5. mars 2010 av Stifi Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skjer ikke at j venter ett år, bare pga av at nrk er lame. Får ty til torrent. Man kjøper jo boksen når den kommer uansett, jeg kommer til ty til den metoden selv. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Canal+ sender The Pacific allerede i vår. http://www.canalplus.no/the-pacific Gleder meg fryktelig, fryktelig, fryktelig mye, men jeg prøver likevel å innbille meg at det KAN hende at serien ikke lever opp til forventningene mine. Men jeg innser at jeg mest sannsynlig kommer til å elske den uansett. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Skjer ikke at j venter ett år, bare pga av at nrk er lame. Får ty til torrent. Man kjøper jo boksen når den kommer uansett, jeg kommer til ty til den metoden selv. Hæ? Er DVD-boksen du prater om, så ser jeg ikke vitsen å kjøpe det. Når jeg har allerede har sett det. Uansett, så kommer ikke den "boksen" på en god stund. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Poenget med å kjøpe boksen er jo selvfølgelig for å støtte kvalitetserier. Nå vet vi jo ikke enda at denne serien blir en slager, men alt tyder iallefall på det. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Poenget med å kjøpe boksen er jo selvfølgelig for å støtte kvalitetserier. Nå vet vi jo ikke enda at denne serien blir en slager, men alt tyder iallefall på det. Tipper alt det du ser i traileren, er alt action du får utover hele serien. Resten er drama styr. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 4 april vises serien på canal + series Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hæ? Er DVD-boksen du prater om, så ser jeg ikke vitsen å kjøpe det. Når jeg har allerede har sett det. Uansett, så kommer ikke den "boksen" på en god stund. Samma når den kommer, er den kul skal jeg ha den. Er det ikke digg å kunne dra frem en godserie fra en metallboks i hylla da stifi? Neivel, jeg synes det. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Første episode er ute nå på eztv.it. Kilde Endret 15. mars 2010 av Stifi Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Da har jeg fått sett den første episoden. Vil si at dette vare gode saker! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Utrolig flott start for serien. Herlig fremstilling av soldater, både på amerikansk og japansk side. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Så første episode for noen dager siden og sett bortifra det at jeg synes de kickstartet det hele litt vel fort så var det en flott episode. Ser frem til mer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tror jeg skal vente til alle episodene har kommet ut jeg, sånn at jeg kan se de så sammenhengende som mulig. Da får jeg også tid til å se Band of Brothers, som jeg ikke har fått sett enda av en grunn :/ Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Syntes serien er flott etter å ha sett 3 episoder. Man får ett fint forhold til hovedpersonene akkuratt slik jeg fikk til de i Band of Brothers, dog virker det som BoB gapte over flere personer mens Pacific handler mer om 3(?) individers opplevelser. Ble litt annerledes men jeg liker hva jeg har sett hittil veldig godt. Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Så den første episoden igår, insta elsk 42 tommer full hd funker helt rått. Serien startet igår på canal+hd og series så har bare sett en episode så langt. Har store forhåpninger når hver episode kostet 20 millioner dollar å lage Har ikke fått et "forhold" til noen av hovedpersonene men vet jeg får det etter flere episoder Endret 5. april 2010 av Lolzormaxor Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har bare sett 3 episoder av denne serien, men må si at jeg er ikke særlig imponert. Denne serien prøver litt å få en slags "band of brothers" følelse, men er mye av det. Veldig lite bakgrunnshistorie på folka, og 3 episode (hvor det var mest dialog) var i grunn veldig kjedelig. At ei gresk jente på den tiden var så løs som ho blir framstil føler jeg er litt urealistisk, men samtidig fins det untakk til absolutt alt. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Syntes serien bare tar seg opp etter hver episode. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva jeg liker med Pacific, men jeg syntes hver eneste episode er meget interessant. Tror også at man har mye mer fokus på hvor horribel hele stillehavs kampanjen var i forhold til den europeiske og selv om man fikk ett meget godt inntrykk av hvor mye 101st slet seg igjennom europa virker det på meg at soldatene i stillehavet hadde det hakket værre. Bare det å se hva de gikk igjennon av terreng og vær kan ta motet fra mange. Endret 4. mai 2010 av Keylar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg klarer ikke å knytte meg til personene på samme måte som jeg gjorde i Band of Brothers. Jeg føler at jeg ikke følger gutta på samme måte. Med det mener jeg at i Band of Brothers fikk man litt tid til å bli kjent med de forskjellige personlighetene og hvor de kom fra. Hittil føler jeg at The Pacific er mye mer "her er tre menn, og de var her. Se hvordan de hadde det". Men jeg synes uansett at serien holder mål sålangt og jeg gleder meg stadig til neste episode. Lenke til kommentar
Lunden81 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Band of brothers Light version Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå