Enceladus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Istedenfor å åpne firefox når jeg bruker steam så insisterer den på å bruke Internet Explorer. Hvordan endrer jeg dette? Jeg har også problemer med å installere Flash Plugin for steam. Jeg tror også dette har med Internett Explorer å gjøre. Noen som vet råd? Endret 3. august 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
SynT Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Istedenfor å åpne firefox når jeg bruker steam så insisterer den på å bruke Internet Explorer. Hvordan endrer jeg dette? Jeg har også problemer med å installere Flash Plugin for steam. Jeg tror også dette har med Internett Explorer å gjøre. Noen som vet råd? Sikker på at du har satt Firefox som default nettleser? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Kan dette gjøres i Steam? Har ihvertfall gjort det i windows. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Kan dette gjøres i Steam? Har ihvertfall gjort det i windows. http://support.mozilla.com/en-US/kb/How+To...Default+Browser Bare for å ver sikker på om du har gjort rett edit: Fant ut ein liten ting, når du åpne noke i Steam browseren åpne det vist i IE uansett. Eg prøvde først å høyreklikke et av spilla i My Games og klikke "view forum" og det åpnet i Opera(min default). Så det er nok steam sin feil. Endret 6. august 2009 av SynTerro Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Hmm ok. Da bør Steam få fingrene ut av ræva og fikse dette. Hvem bruker Internett Explorer disse dager? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Ca 60% av befolkningen som besøker internett Men ja, det er rimelig tragisk. Jeg mener de begrunnet det med at det sparte tid på at de ikke trengte å kode for alternative nettlesere. (det er tatt opp på steam forumene tidligere) Endret 12. august 2009 av MrLee Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Steam bruker rendringsmotoren til Internet Explorer, Trident. Installerer du Flash for IE skal det også fungerer i Steam. Om det ikke går er det noe galt med din PC. Finnes mange tips om løsninger på nettet. At Steam også bruker IE som standard nettleser er ikke rart (tror det er hardkodet). Den har best applikasjons-støtte per i dag. På denne måten slipper man (stort sett) unødvendige problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå