Gjest Ole Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 et lite enkelt spørsmål, blir telefonlisten synkronisert med bilder via facebook? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 et lite enkelt spørsmål, blir telefonlisten synkronisert med bilder via facebook? Ja. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Enig det meste du skriver, men er sjokkert over hvor dårlig den synkroniserer med Outlook! Tar kun avtaler og kontakter. Hva med otater og to-do lister. Hvis denne skal tas seriøst som en proff telefon MÅ dette fungere. HTC og Google kan ikke forvente at vi alle skal skifte til g-mail. Tar veldig gjerne imot tips til løsning. Mvh Marianne Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 5000??????????? Stemmer kanskje når den kom, men nå - nei. MVH Kjelloff Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har vært og kikket etter en ny telefon, så fant jeg htc hero. Jeg leste testen og kommentarene, som var lovende bra. Mamma har nemlig en iphone 3gs, og hun sier at det er mange bakdeler med iphone. Noe av det viktigste er vel at det er svindyrt å bruke den og funksjonene. Htc hero har uansett stiligere design og er mer brukervennlig. Jeg velger htc hero framfor iphone. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er vel ikke noe dyrere å bruke iPhone enn HTC Hero. Alt er avhengig av hvilket abonnement man bruker sammen med den. Om man bruker kontantkort eller et abonnement som ikke er tilpasset mye databruk er det klart at det blir dyrt da denne typen delen gjerne bruker en del datatrafikk, men om man velger "riktig" abonnement er det ikke noe dyrere enn noe annet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 krute god mobil <3 elsker den, verdt vereneste krone Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det er fullt mulig å trykke på skjermen for å ta bilde. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Nye egenskaper. Touch X Det er vel en smule feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg