AvidGamer Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Jeg og en kamerat har hatt tradisjon å spille spill sammen i mangen år. Jeg spiller han ser på. For det meste grøsser spill. Vi har nettopp avrundet Dead Space på 360, og desperat leiter etter noe nytt. Spillet bør helse være svært story drevet og engasjerande. Men i det siste er det få sikkelig skummle spill ute...de beste var fra PS2 tiden. På 360 er det VELDIG dårlig med sikkelig stemningsfull grøssere. Det er hovedsakelig action, som Dead Rising og Left 4 Dead. Dead Space ser ut til å være den enaste på 360. Har noen en anbefaling til spill? Til enten PC eller 360. Det trenger ikke å kunn være grøsser. Endret 2. august 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Resident Evil 5 kan jo være aktuelt, men det er mer action enn det er særlig skummelt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fear 2. Det er ikke akkurat skummelt, men litt creepy av og til. Spesielt hvis du er helt alene hjemme, og helt uten lys. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Resident Evil 5, har jeg. Var temmelig kjedelig spill. Føltes ut som et arcade spill. FEAR 2 litt for FPS aktig, og lite innlevelse følte jeg. Startet bra, men ble så voldsomt militært og kjedelig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Penumbra: Overture og Penumbra: Black Plague vil jeg anbefale. Der er det en del fysikkgåter som må løses på veien, og det er en meget solid historie og stemning i spillene. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Penumbra: Overture og Penumbra: Black Plague vil jeg anbefale. Der er det en del fysikkgåter som må løses på veien, og det er en meget solid historie og stemning i spillene. Støttes. Skumlere spill finner du nok ikke til PC. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Husker jeg testet ut en av de Penumbra spillene. Sniket rundt og traff en hund. Da vi så hvor dårlig grafisk spillet var mistet vi interesse. Hvilken av de to er den nyaste? Mulig jeg tester den ut da, om de har forbedret grafikken da.... Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Condemned.1og2 Endret 3. august 2009 av Gamez Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg støtter Condemned 1 og 2, de må være noen av de sykeste spillene jeg har prøvd! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dead Space, dog litt vel lite skrekk egentlig. Lenke til kommentar
Neheb Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er enig i Condemnd 1 (har ikke spillt nr 2 saa kan ikke uttale meg om det). Ellers, vis du ikke har noe imot litt gamle spill, er AvP 1 og 2 som marine noe av det sykeste jeg har spillt. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er enig i Condemnd 1 (har ikke spillt nr 2 saa kan ikke uttale meg om det). Ellers, vis du ikke har noe imot litt gamle spill, er AvP 1 og 2 som marine noe av det sykeste jeg har spillt. Avp 1 og 2 er ikke noe skummelt nå lenger, men før var det til å tisse i buksa av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå