HerrGhost Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Syns også det er supert levert av Studio Cambridge som har laget spillet. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sppillet virker veldig bra så langt. Bare synd at det loader så forferdig lenge under oppstarten. Jeg kjøpte det på umd, så det kan hende psn versionen er annerledes. Ellers er stilen, gameplayet og sjarmen like god som før. Level editoren virker bra også. Har en grei funksjon for å slippe å "glue" alt mulig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har fått spillt litt nå og må si at det virker veldig bra. Utrolig artig å lete etter klistremerker, akkurat som på PS3 versjonen. Veldig god grafikk og musikk er det også. Et lite kosespill dette her Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke fått det enda. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har klart alle historiebrettene nå. Nå mangler det bare å finne alle klistremerkene. Er ikke så mange igjen, bare noen på noen få brett. Skulle egentlig bevege meg online, men har problemer med å få PSPen på nett så det får være foreløpig. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har klart alle historiebrettene nå. Nå mangler det bare å finne alle klistremerkene. Er ikke så mange igjen, bare noen på noen få brett. Skulle egentlig bevege meg online, men har problemer med å få PSPen på nett så det får være foreløpig. Hvor mange brett er det? Og hva slags muligheter er det når det gjelder PS3'en? Heeeeeeeeeldige dere som har fått det! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøvde demoen av det, virket veldig bra. Bra grafikk og, ser veldig likt ut som PS3 utgaven.. Tror jeg kjøper det snart. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror det er rundt 23 brett. Også er det noen småbrett ved siden av det igjen. Men det tar en del timer å klare alle brettene og å samle alle klistremerkene. Hvordan mulighetene er med PS3 og dette er aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå