Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra reportasje! og gratulerer med et kjempeløp!

Har ikke syklet grenserittet ennå, men etter denne reportasjen er jeg ikke tvil om at neste år blir det start!!!! -Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke deltok iår??

Var nok mange som kjente seg igjen i reportasjen din, og jeg merker ihvertfall at jeg gleder meg sinnsykt til neste løp. Skjønner det er irriterende når det sitter så mange på rulla uten å bidra, men leser jo at du er veldig fornøyd med å ha klart målet - imponerende!

Har et spmål, jeg er på din str og kjører tilnærmet likt opplegg, hva slags lufttrykk har du i dekkene?, kjører du samme opplegg i Birken?. Lykke til i Birken!

I Birken ifjor var jeg for mye fornøyd med å ha klart å jobbe meg opp til beste startpulje og var for mye bare en del av de som lå bakerst og sjelden dro noe i rulla(kanskje vi da hadde vært de 2 min raskere som hatt gitt meg en atskillig penere CV!),

MEN NÅ skal jeg skikkelig i kjelleren i år, være en del av rulla, ta ansvar og tørre å satse!

Lenke til kommentar

Men pulje 1 er jo ikke eliten,så hvorfor skal de starte sammen?da burde jo pulje2 startet sammen med pulje1, eller skal ikke de få være med i ritte?, er man sterk nok til å være med å trekke i eliten, er det vel bare å skaffe seg poeng nok til å start med dem.Men det er jo kjekt å ha noen å henge på...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...