Whackedorange Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Dere som har fått RROD og sendt inn til rep. Har dere fått ny maskin? Ja jeg fikk en med HDMI inngang tom Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Høres bra ut. Min Xbox har blitt syk og må sendes inn til uka. Den er uten HDMI og det hadde vært digg å fått en med HDMI tilbake Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har fått det 2 ganger. Første gangen fikk jeg ny XBox. 2. gangen KJØPTE jeg meg en ny (Arcade med HDMI som jeg satte over utstyret til fra Premiumen uten HDMI) mens den andre var til reparasjon. Da jeg fikk den tilbake, var den kun reparert (ikke ny). Noen som vil kjøpe den ene forresten? :rolleyes: Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har ikke fått RROD på min egen ennå, men fikk det på Laland sin :rolleyes: Men jeg fikk "disklesing"-problemer på min, så den er til rep. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Aldri måttet levere inn boxen. Har hatt siden release. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Aldri måttet levere inn boxen. Har hatt siden release. +1 Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kjøpte min Elite før jul 2008. Ikke vært noen problemer. Min bror kjøpte en Premium like etter launch, tror ikke han har hatt problemer heller. Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har kjøpt min ved release. Fikk RROD etter 3 år. De henta den, og leverte en ny til meg etter par uker. Så er fornøyd. Har også kjøpt en ekstra box når el-kjøp solgte de for 999kr i juletiden. Sålangt har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 2 ganger. Kjøpt på lansering. Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 2 ganger. Nå siste gangen fikk jeg en replacement unit. Sikkert en eller gammel boks de har hatt liggende. Boksen er snart 3 år. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Min releasebox røk en gang for 1.5 år siden, og igjen nå nettop. Er inne til rep nå. Håper den kommer hit igjen før Halo 3 ODST Kommer. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kjøpte Premium november 2007, hatt RROD to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå