Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 To ganger. En gang i vinter, etter en tung Mass Effect maraton, og en gang nå i sommer når Erik lånte min reserveboks. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har fått det én gang, når jeg og noen kompiser skulle spille fifa09 første gang, det skjedde etter at dvd'n var putta inn, og spillet loada. Jævla surt. Heldigvis viste det seg å være en ganske enkel prosedyre å sende den inn til reprasjon. Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) 3 ganger. Den siste var ganske nylig. 2 år gammel. Hadde kjøpt den på spaceworld. De 2 gangene før så leverte jeg inn til microsoft, men den tredje gangen krevde jeg ny fra spaceworld. fikk en på dagen Endret 4. august 2009 av gamer ftw Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Aldri. Har hatt den i ca 2 år, og den står ganske trangt... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) To ganger. En gang i vinter, etter en tung Mass Effect maraton, og en gang nå i sommer når Erik lånte min reserveboks. Jeg fikk også RROD under en hard Mass Effect-økt Endret 4. august 2009 av Amored Lenke til kommentar
Elvin Atombender Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 To ganger. En gang i vinter, etter en tung Mass Effect maraton, og en gang nå i sommer når Erik lånte min reserveboks. Jeg fikk også RROD under en hard Mass Effect-økt Hmm... Var faktisk Mass Effect jeg spilte lørdag da den streika... Men hadde kun spilt i 15-20 min. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjøpte en x360 til mine to lillebrødre for noen år siden som julegave. Så pakket de den opp, ble dritglade, plugget den inn og fikk RROD med en gang. Sendte den på rep og fikk den igjen etter 2 måneder. De var ikke lite skuffet da nei. Men etter det har den funket, utenom at den riper opp noen spill nå og da. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Null ganger. DVD-drevet har dog takket for seg én gang. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Én gang. Det skjedde i vår etter ca ett og et halvt år med tro tjeneste. Det gikk fort og greit å sende den inn, men når jeg fikk den tilbake hadde de til min store skuffelse skiftet ut faceplaten... I stedet for den fine, rene hvite så var der nå en stygg oransje bølgemønstret en. Samme serienummer på selve boxen dog, så hvorfor de hadde bytta faceplate er meg uforstått. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har aldri fått RROD på noen Xbox jeg har eid, men jeg fikk problemer med at DVD drevet ikke ville spille verken filmer eller spill ca ett og et halvt år etter jeg kjøpte den første. Etter jeg fikk den tilbake fra service har eg ikke hatt noen flere problemer. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fått den en gang med en releaseboks og var uten i 7 dager før jeg fikk en flunkende ny en med prenium utgang. Men det er kjekt å vite att hvis maskinen ryker så får man samme modelltype tilbake igjen. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har hatt min i 2 år, har ikke fått RROD ennå. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 bank i bordet, aldri hatt noen problemer med min xbox elite, som jeg kjøpte romjula 2007.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har hatt min i ca. 1 1/2 år, og jeg har enda ikke fått RROD eller noen andre problemer med den Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har hatt tre xboxer siden release. Aldri fått RROD på noen av dem, og de to av dem jeg har solgt til andre har heller ikke fått rrod de siste årene. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Aldri, har hatt 2, solgte den første til broderen, han har heller ikke fått det. Den 2. broden min har heller aldri fått det. Den 3. har fått RROD en gang, men han spiller ulovlig mye. Byttet og services han fikk var upåklagelig. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 To ganger, hatt min(e) siden launch desember 2005. Premiumen varte 1.5 år av gangen omtrent, kjøpte en Elite mens jeg venta på at den ble reparert andre gang. Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Min Xbox 360 premium har hatt RROD 2 ganger og en overopphetnings feil så når den ble overoppheta den siste gangen orka jeg ikke vente på reperasjon lenger så jeg kjøpte en Elite Resident evil edition siden det har jeg ikke hatt noen problemer med den Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) 4 ganger og det er for mye, viss den nye Xbox kommer til å feile like mye som 360 så vet ikke jeg om jeg gidder å kjøpe den.... FIkk min 5 RROD idag, selv på mighty Elite... Men den funker nå, RRODen bare forsvant og da tror jeg min tar snart kvelden.... Endret 28. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dere som har fått RROD og sendt inn til rep. Har dere fått ny maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå