Elvin Atombender Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) For 3.gang har jeg fått RROD, og de 2 siste gangene rett etter en oppdatering. Denne gangen lastet jeg ned BETAen til Microsoft sin høstoppdatering. Det gjorde jeg igår, og idag fikk jeg RROD. Hvilken rettigheter har jeg når jeg har hatt RROD 3 ganger, men XBOXen har vært inne til service 5 ganger totalt. Den ble kjøpt på release for XBOX360. Lurer litt på om hvilken situasjoner andre har fått RROD i? Endret 1. august 2009 av Lasso Lasse Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 1 gang siden release 90% sikker på at du kan kreve ny etter 3 ganger, men jeg trodde egentlig alle fikk ny automatisk Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Aldri. Bank i bordet. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Aldri hatt jeg heller. Men nå er min fra Februar i år, så det skulle bare mangle. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 En kompis av meg fikk RRoD på et LAN med meg og han. Han hadde sølt melk inn i Xboxen viste det seg. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Fikk for første gang foreløpig i vår. Skjedde helt plutselig uten noen åpenbar grunn. Boxen var to og et halvt år. Fikk en helt ny maskin da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har aldri fått. Var dog en liten periode i vinter da den frøs (stoppet, ikke kald) så og si en gang om dagen. Vurderte å sende den inn til rep, men det ga seg etterhvert. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 En gang, xbox fra launch. Har fungert smertefritt før og etter den ene sjebnesvangre gangen. De var kjapp å levere den tilbake. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 En gang. Skjedde i vår. Hadde hatt den i omtrent to år. Fikk ny : D Lenke til kommentar
olamonde Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har aldri fått det : D Men da bør jeg vel regne med å få det snart : P Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 En gang. Fikk den i 2007, og den døde våren 2008. Etter det har jeg ikke hatt mer problemer, bortsett fra noen få ganger da den har hengt seg. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Har fått det 4 ganger, og nei jeg har masse luft i min hylle Den har bare "kvelt" seg selv hehe!! Endret 5. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Aldri skjedd med min egen, men var vitne til at en kammerats boks tok kvelden. Spillet fryste seg, vi restartet via knappen på selve boksen. Xbox-logoen kom opp og de tre røde strekene kom. Skadefryden var enorm. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skal vi se..første boksen varte ca 6 mnd. før den takket for seg. Boks nr.2 var veldig stabil veldig lenge,så kjøpte eg meg en Premium av nyere dato. Gav borte gamle boksen til min yngre bror. Så tok den kveld etter mye bruk over lang tid. Premium boksen min var dønn stabil, men endte opp som sekundær boksen min med moddede vifter når eg kjøpte en Arcade boks m.HDMI til 995,-. Den modifiserte boksen min lånte eg ut til venner i nød, som hadde fått RROD. Fikk til slutt ringene ved utlån, men eg fikset den med X-Clamp . God boks dette her hehe. HDMI Arcaden min takket for seg ved NXE betaen, akkurat når eg hadde fått tilgang på den. MS var snill og gav den moddede boksen min tilgang til NXE da ^^. Boksen eg har no funker enda stabilt...ble mange bokser dette her Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har aldri fått det, og du kan jo spørre om en ny Xbox hvis den har vært på reparasjon så mange ganger. Du kan jo sette opp en poll også om hvor mange ganger folk har fått RROD. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Aldri ... hatt den i et år snart. Låst seg et par ganger, men thats it Så jeg kan ikke være mer fornøyd Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Min 360 (2006-9 modell) døde for 3 uker siden. Fungerte helt fint til kvelden den døde. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har aldri hatt noen problemer. Kjøpte den desember 2008 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå