Bruker-163290 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Heisann. Har akkurat fått et litt rart problem, plutselig har musa og tastaturet begynt å lagge. Det vil si, at plutselig henger musa seg opp/svarer ikke. Dette skjer med tastaturet også. Har ikke gjort modifikasjoner i det siste på pc`en eller lagt inn noe programmer. System E6400 @3.21 Ghz(klokket fra 2.13) Xp Home Sp3 2gb Ram fra Patriot Msi P45 NEO Hk Sapphire HD2900 Pro Mus: Random billig liten mus Tastatur: Microsoft vanlig tastatur. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Trådløst? Hvis så er tilfellet kan det rett og slett være at mottakeren ligger for nært annet elektronisk matriell. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Kabel på begge to. Har sett spikes på cputrafikken også. Det skjer bare noen ganger, og da må jeg restarte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ok, da er jeg desverre blank Lenke til kommentar
holteb0b Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hmm, har du sjekket proxyen? Hørte den ble nerfa ved forrige proxypatch! - MULIG jeg tar feil, vil bare holde alle muligheter åpne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå