mcgroven Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vi har tatt et tilbakeblikk på årets seks første spillmåneder. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jeg har spilt 4 av spillene (Mirror's Edge, som jo er pent og se på men ikke helt får til egbe funskjoner, Skate 2, som jeg prøvde å gi bort etter en halvtimes spill, Protoype med svak kontroller og Call of Juarez Bound in Blood som ikke greier å komme seg ut av et haltende tempo) og jeg er ikke mer enn middels fornløyd med noen av dem. Jeg og spillpresse får aldri gått hånd i hånd! Ganske interessant, egentlig. Edit: La til et spill jeg hadde glemt at jeg hadde Endret 2. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen gode titler her ja. Har 5 av spillene som ble nevnt Men ETT Wii spill Hva med Madworld, Little Kings Story, Punch Out, Klonoa? gode spill jeg anbefaler. B) Street Fighter 4 ble jo også ganske bra :rolleyes: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er ikke riddick også til PC? Ellers er det flere av spillene på lista jeg desverre mener er litt mer middels enn bra, men det er også noen gode titler. AtW Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Det er mulig jeg tar feil, men er ikke Prototype til PC også? Endret 1. august 2009 av ShampooMacTavish Siterte et slettet innlegg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Personlig står Killzone 2 ganske høyt på lista så fort jeg får meg en PS 3. Jo, Prototype er til pc også, stemmer det! Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jo, Prototype er til pc også, stemmer det! Kan være det ikke er inkludert pga at gamer.no ikke har anmeldt PC-versjonen. Kunne fremdeles vært greit å få med Endret 1. august 2009 av Crispo Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jeg er ikke sinna over at Wipeout HD ikke er med, bare veldig veldig skuffet. edit: Om det ikke er for gammelt da hmm, men har jo kommet expansion nå Endret 1. august 2009 av SimalarioN Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er enig med det det meste her, bortsett fra Dawn of War, som ikke falt så mye i smak som jeg hadde håpet det ville. Sitter fortsatt og venter på Red Faction til PC, så om det er så kult som folk sier gjenstår å se. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Men of War er konge! Ble faktisk overrasket over at det kom på listen, siden Gamer.no er litt kravsom. Men det er jo bra å se at noen i Gamer.no liker ordentlige strategi (Eller taktikk, som det egentlig er) spill. Kudos! Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Fin artikkel. Forresten: halv pris på Dawn of War 2 på Steam denne helga. Artig spill. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Riddick var da vitterlig på PC, også, som nevnt over. Det er iallefall der jeg spiller det. Uhr, feil bruker. - Zealuu Endret 1. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Anno 1404 Ellers en fin liste som dekker over de fleste sjangre. Selv om, utrolig nok, de eneste spillene fra i år jeg har spilt mer enn et par timer er Anno og Tales of Monkey Island Episode 1. Ellers har det gått i eldre spill som enda holder koken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Virker som en bra liste med spill det der, men har kun spillt Mirrors Edge (dog på x360) og Chinatown Wars av dem, så kan ikke uttale meg om de andre enda. Men har rundet Bionic Commando og Wolverine i år, og spesielt Wolverine var helt fantastisk. Lenke til kommentar
The_Fourth Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ehemm...Hvor er Street fighter 4 her?!? det er helt klart min anbefaling til alle, uansett spill interesse Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Grei liste, men for meg personlig er ikke Empire: TW så bra. Dog, jeg har spilt siden Shogun:TW og kanskje mer kresen. Syntes bare at AIen kan være latterlig til tider, random declarations of war (ingen virkelig innlevelse. Rart når naboen du har meget godt forhold til bestemmer seg plutselig for å erklære krig), få custom game/MP brett og viktigst av alt...ikke særlig modbart vis a vis tidligere spill. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Slettet et innlegg som oppfordret til trolling og dårlig stemning. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Mangler da Killzone 2, Demigod og Fight Night Round 4=/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Savner også Killzone 2 som jeg mener er det beste spillet jeg spilte første halvåret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå