Anders_mh Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tenker å kjøpe min andre ps3 kontroll, men er usikker på om jeg skal gå for den vanlige for 600 eller en alternativ kontroll som er billigere. Har sett litt på disse: Logitech Cordless Action Controller Logitech Chillstream Controller PS3 Wireless Six Axis Pad, PlayStation 3 Noen som har noen erfaringer med disse, eventuelt andre? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Stort sett alle som er wireless må vel ha ein USB-adapter, og ein god del av dei støttar vel heller ikkje Sixaxxis. Det er vel stort sett det eg veit om desse. For øvrig kostar ikkje ein DS3 600 kr. Gamezone har dei til 449,- for eksempel. Du finner fleire prisar her: https://prisguiden.no/product.php?productId=100022 Lenke til kommentar
Anders_mh Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Ok, takk for hjelpen. Går for en vanlig en. Endret 1. august 2009 av anderh0906 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei! Tror du gjør noe veldig lurt når du går for en vanlig en. Jeg prøvde en uoriginal PS2-kontroll (før PS3en kom ), og jeg synes aldri det var noe stas, selv om det var mange praktiske knapper og alskens funksjoner. Gå alltid for de originale, så slipper du å angre Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 En god sak jeg fikk til jul var to Sixaxis i én pakke. Billigere enn kun én også, om jeg husker rett : ) Anbefales, det er jo official merchandise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå