Joachim_F Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Her er ukens spillutgivelser på nettet. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har lenge hatt lyst til å teste Rumble Fighter, får vel gjøre det nå da. Fat princess så også ganske interresant ut Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Har veldig lyst til å prøve War in the Pacific - Admiral's Edition, men det er jo så dyrt. Finner heller ingen gameplay videoer av det på youtube. Endret 31. juli 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hmh, falsk lykke med artikkelbilde av ModNation Racers. Tror jeg. Liker å se hvordan det hele tiden kommer mer og mer komplekse spill til de forskjellige nettverkene! Finnes det noen demo til Fat Princess? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 finnes ingen demo av Fat Princess enda, men er rykter om at det kommer neste uke. Men det er deffinitivt verdt 115kr i mine øyne, for øyeblikket er det noen server problemer(Vanskeligheter med og koble til games, litt lag osv) men om noen dager er dette løst tenker jeg. Men det er utrolig artig og spille! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Skulle ikke Trine komme i slutten av Juli på psn? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Skulle ikke Trine komme i slutten av Juli på psn? Det ble utsatt en uke pga en bug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå