Joachim_F Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå kan du endelig teste dette populære strategispillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Bata Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Deffinitivt verdt å teste, men ikke egentlig en stortittel, spillets ide og artwork er FLOTT, men gameplay er for tynt. Ikke mulig å lage veldig mange forskjellige builds dessverre, begrenset av f.eks. ingen oppskrifter (sammensetting av items for bygging av heftigere items i DotA) Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dette har jeg hatt lyst til og prøve en stund. Flott at artikkelen informerte om fileplanet som krever registrering, mener å ha kommentert tidligere hvor irriterans slike sider er, flott at slike detaljer legges til, det setter jeg så pris på. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Irriterer meg at det er en ren multiplayer-demo.. Når det gjelder strategispill liker jeg å prøve dem ut i ro og mak uten å få juling av en eller annen fyr online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå