AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jeg er ute etter et program som lar meg redigere lydfiler - trenger bare forholdsvis enkle saker med mulighet til å kutte sanger der jeg vil og fade lydklipp inn og ut. Endret 31. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg er ute etter et program som lar meg redigere lydfiler - trenger bare forholdsvis enkle saker med mulighet til å kutte sanger der jeg vil og fade lydklipp inn og ut. Audacity Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ser lovende ut, men jeg får ikke installert det. Installasjonen avbrytes med en beskjed om at set up-filnene er korrupte. Endret 30. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hmm...det er nyaste versjonen? Prøv evt. å finn ein eldre ein? Elles kan du jo torr...*kremt* *Kremt* f.eks. Cubase Edit: Husker eg dreiv med cooledit for maaange år sidan. Meiner det er greit til å klyppe, lime lydfilar etc. Meinar også at dette var gratis, men eg skal ikkje banne i kyrkja på at det faktisk var det, er lenge sidan Endret 30. juli 2009 av bjaross Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Har prøvd forskjellige lenker men alle leder til samme kilde - som jo ikke funker. Skal sjekke ut Cooledit nå, takk for tips! Edit: Cooledit viste seg å være en teksteditor Endret 31. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Au...-Edit-Pro.shtml Cool Edit (i to ord) var det, hehe. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Cooledit ble oppkjøpt av Adobe, og lansert under navnet Adobe Audition. Det er nok et av de beste programmene der ute, men langt fra gratis Det bjaross linker til er en 20 dagers trialversjon fra da det enda het Cooledit, noe som er greit hvis du bare har tenkt å bruke det et par ganger. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Goldwave har jeg brukt i alle år, og jeg trives med det. Enkelt å sette seg inn i, hvis ikke kan du alltids spørre meg edit: http://download.cnet.com/GoldWave/3000-217....html?tag=mncol Endret 31. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Takk for hjelpen samtlige, Villanden ser ut til å ha stukket av med seieren! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bare husk at jeg er en en liten PM unna hvis du skulle møte på noen fartsdumper langs veien. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Jo takk for det, skal ikke se bort i fra at jeg har noen runder med stygt språk allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå