mobpedersen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 JEg har nettopp kjøpt meg denne musen, og er stor fornøyd med den, MEN scrollen funker ikke i spill. Hvorfor funker ikke scrollen? Er det ikke automatisk at slike funksjoner skal virke i alle spill?? Er det noen andre som har samme problemet?? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 avinstaller logitech drivere Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 har den trådløse versjonen, mx700, og hadde samme problem, avinstaller mouseware, og bruk den som windows har (jeg har XP) alle knapper vil funke, untatt alt+tab knappen, men det er opp til deg å prioritere hva som er viktigst Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har også det problemet, og det er som folk her sier driverne som er problemet. Jeg behøver ikke alt+tab knappen, heller scroll i spill i alle fall. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Noen nevnte Mx700 her, har default Windows Xp driver til musen, alle knappene virker i Windows. Men i CS virker ikke side-knappene (fram og tilbake) Tror det er mouse4 og mouse5 knappene... Er det mulig å få de til å virke i CS? Har bundet dem inni CS, men når jeg spiller virker det ikke...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå