Joachim_F Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå kan du finne sannheten om dette snikespillets kvalitet. Les hele saken Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ja! Håper dette overgår det første spillet (som var genialt, men hadde noen småfeil)! Lenke til kommentar
Burke Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 laster ned... dette spillet så jo faktisk ganske spennende ut, å være spion under 2. verdenskrig Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Dette var jo faktisk veldig morro Lenke til kommentar
mESA Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg fikk ikke til å ta på meg klær til motstanderen, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jeg fikk ikke til å ta på meg klær til motstanderen, hvordan gjør man det? Jeg forstod det sånn at man kan ikke bruke klærne om man får blod på dem. Virker i allefall sånn om jeg bruker en pistol eller kniv, istedet for gift eller tar knekken av dem med vaier. Så langt liker jeg demoen. Jeg har en veldig Hitman følelse, men selvfølgelig er det mye som også er ulikt. ^_^ Endret 30. juli 2009 av Colossus Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Dette ser jo ganske artig ut, laster ned demoen nu. Lenke til kommentar
AndW Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jeg fikk ikke til å ta på meg klær til motstanderen, hvordan gjør man det? Jeg forstod det sånn at man kan ikke bruke klærne om man får blod på dem. Virker i allefall sånn om jeg bruker en pistol eller kniv, istedet for gift eller tar knekken av dem med vaier. Så langt liker jeg demoen. Jeg har en veldig Hitman følelse, men selvfølgelig er det mye som også er ulikt. ^_^ Tror du har rett. Å skyte/kaste kniv i hodet på dem pleier å fungere bra hvis du har lyst på klærne deres Digger stemningen i demoen! Det er få ting som er mer underholdende enn å snike seg rundt i en borg stappfull med nazister Anbefales. Endret 30. juli 2009 av AndW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå