Joachim_F Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Sega planlegger ikke noen vestlig utgivelse for Yakuza 3. Les hele saken Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Virkelig skuffende for min del Testet den japanske demoen i sin tid, uten å skjønne noe særlig fikk eg likevel ett godt inntrykk av spillet Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det var veldig skuffende!! Må nesten lære meg japansk nå.. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Pokker å! Dette spillet ser så genialt ut Testet den japanske demoen i sin tid, Hvordan? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 meh:/ så frem til det her, virker helt fantastisk. damn you sega:( Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Synd egentlig. Virkelig et bra spill som flere burde fått mulighet til å prøve. Kunne tenkt meg å spille gjennom det en gang til jeg også, men må få det tilbake av en venn som låner det Veldig lyst på platinum i dette spillet Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Pokker å! Dette spillet ser så genialt ut Testet den japanske demoen i sin tid, Hvordan? Laste ned fra Japansk PSN. Kjørte import av spillet, funker greit med en guide jeg fant på nettet. Får med meg hovedtrekkene der, dog det blir ikke like spennede da jeg må lese den etter hver filmsnutt. har jeg jo lært meg et par ord også Kjempe digg spill så langt, man blir hekta. Dog kanskje litt vel likt 2ern. Savner litt dypere kampsystem, men jeg har ikke oppgradert fult på slossedelen enda, så får nå se. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jupp, fikk tak i den Vil ha! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Veldig synd, da spillet virket råtøft! Bli vel importert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå