Ole Morten Knudsen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ved bruk av disse triksene kan du forlenge laptopens batterilevetid. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Håvard Pedersen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 OBS! Det som står om å lade batteriet nesten helt ut er direkte feil! Det gjald for gamle Ni-MH batterier, men det er ingen laptoper som selges i dag som fortsatt bruker denne batteritypen. Li-Ion-batterier som brukes i nyere laptoper (og smarttelefoner) mister kapasitet på å lades helt ut. Disse batteriene bør lagres med 40-60% kapasitet for best resultat, og liker å lades ofte. For mer info se http://en.wikipedia.org/wiki/Li-ion#Guidel...on_battery_life Lenke til kommentar
Gjest Ola K Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har ny laptop, og har derfor helt nytt batteri. Jeg bruker laptop'en BARE ved hjelp av strøm. Skal batteriet da stå i, eller tas ut? Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har ny laptop, og har derfor helt nytt batteri. Jeg bruker laptop'en BARE ved hjelp av strøm. Skal batteriet da stå i, eller tas ut? Ta og fullad batteriet og ta dette av PC'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg