ebola Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 vel.. jeg lasta ned en del filer, en iso(i følge .nfo fila som fulgte med) filene har endingene .sfv .001 t.o.m .010 hvordan i svarte får jeg "pakka ut" det som er inni.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Dette kan være formatet rar. Å du skal da bruke programmet WinRAR. Jeg har vært borti lignende filer før å det har da vært 1: winrar eller 2: en stor fil med navn *.001 som skulle brennes direkte. I ditt tilfelle virker det som om det er WinRAR som er løsningen.[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2001-10-14 21:19 ] Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Det er nok winrar ja (tror du skulle hatt en 00 fil også men er ikke sikker) etter du har winrar drar du en av filene over på winrar....så merker du det du vill ha ut og drar det der....da svarer du" extract all files from current) eller noe (du kan velge og bare ta filen(e) fra den biten eler fra alle (00-10) ) Lenke til kommentar
ebola Skrevet 15. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2001 men hva med .svf fila da?? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Prøv å skaffe deg et program som heter Powerarchiver. Hvis dette er pakka filer er det stor sjangse for at Powerarchiver støtter dem. Powerarchiver er gratis og har støtte for bl.a: *.arj *.zip *.rar *.lhz +++ Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Ebola: *.svf er filer som man bruker for å sjekke at filene du har lastet ned ikke har fått feil. Installer QuickSFV, så kan du dobbeltklikke på en *.sfv fil for å sjekke at filene er riktig checksum på Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Du kan også laste ned WinAce, denne pakker ut det meste. http://download.cnet.com/downloads/0,10152...097-110-7002860 Etterpå må du brenne Iso-fila med et brenneprogram som støtter iso-brenning, eller bruke Isobuster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå