The Minion Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg tenkte å kjøpe PSP GO når jeg hørte om den jeg også, men siden det ikke er mulighet for UMD tror jeg nok ikke at jeg skaffer meg den. Men hvis jeg kjøper den så kommer det til å bli om en god stund. Kjøpte PSP 3000 for ca. 1 år siden og er veldig fornøyd med den Endret 5. august 2009 av The Minion Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Det kommer endel gode titler fremover, og knapt med penger har jeg kokt sammen de jeg kommer til å kjøpe meg til å begynne med: Jak & Daxter: The Lost Frontier, LittleBigPlanet PSP, MotorStorm: Artic Edge og Gran Turismo. Utelukker bla. Tekken 6, Dirt 2 og NFS: Shift til å begynne med Veit ikke om det er noe vits med Tekken 6 siden jeg har DR. Vil gjerne høre om hvilke dere har bestemt dere for Endret 25. august 2009 av The Minion Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvis jeg har råd, så skal jeg kjøpe PSPgo og få med Gran Turismo gratis. Så blir det vel LittleBigPlanet og kanskje Motorstorm. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har litt lyst på Assassin`s Creed: Bloodlines. Ellers blir det nok Jak & Daxter: The Lost Frontier (som forresten koster £17.99 på play.com) Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) blir nok ikke annet enn LBP på meg! aldri vært noe særlig fan av psp'n men den har gjort seg bra med PS1 klassikere! FFVII ble kjøpt (etter å ha rundet det en gang før på psp) for å ha det med i lomma på lengre turer! Blir nok til at jeg kjøper MGS også, så jeg endelig får startet på den serien! edit: grunnen til at jeg kjøpte PSP var utelukkende FFVII-Crisis Core, slik at det også er sagt.. og det var verdt det! edit2: Kom akkuratt over ett spill jeg hadde glemt som kommer til psp! Half minute hero! som ser utrolig morsomt ut! Litt skeptisk, men skal iallefall sjekke ut demoen! Endret 26. august 2009 av Pebble Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Glemte å nevne et spill jeg ser fram til, Fat Princesse: Fistful of Cake. Det ser ut som et gøyalt spill. Det er allerede ute på PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå