Exia Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er det ikke bedre å rename den til "sport"? Eller lage en egen kategori for sport? Vet ikke helt om alle sporter kan regnes som en idrett, litt forvirendes for min del. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Idrett er når utøveren står for prestasjonene, mens sport er når utøveren ikke klarer seg uten ekstra midler. Løping og fotball er idrett, bilcross og sprangridning er sport. Men uttrykkene har blitt utvannet så det ene går som det andre, så trådnavnet er forsåvidt ikke direkte misvisende eller utelukkende. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Så du kan poste både sport og idrett i idrett kategorien? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Nå er ikke jeg noen administrator men jeg kan ikke tenke meg noe annet, i hvert fall ikke hvis det ikke finnes noen sportstråd. En navneforandsrin til f.eks. "Sport og idrett" hadde kanskje ikke gjort noe, forsåvidt. Endret 30. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva med å skaffe en sport/idrettside som bruker dette forumet? Tror det var snakk om at det kanskje hadde en kandidat. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Treningsmagasinet har jo brukt forumet i flere måneder nå... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, men det er Treningsmagasinet. Mener heller nyheter til fotball, sykkel, volleyball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg