OHJohansen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ifølge Netcoms målinger bruker iPhone-eiere betraktelig mer datatrafikk enn gjennomsnittet. Les saken her Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Sikkert mange som ufrivillig bruker inett. Dette må sperres med bossprefs eller lignende verktøy for å skru av. Lenke til kommentar
Gjest turn.self.off Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 får se hvordan dette endrer seg når android mobiler kommer på banen. ikke det, nokia har vel begynt å bruke webkit i sine nyere telefoner (vet ikke om eldre kan få lastet den ned). også er vel de fleste som kjøper iphone klar over at dem faktisk kan bruke den til å surfe. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 iPhone er vel strengt tatt ikke en smarttelefon. Og at dens brukere er mest aktive på nett er jo ingen overraskelse. Den dekker et veldig spesifikt publikum. En annen ting er at den også er mer rettet mot nettbruk. Lenke til kommentar
Gjest t0rkel Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Så rart iPhone brukere er mer på nett med så mye mer gunstige nettabonnement som vi andre phone brukere ikke får ;-) Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du kan da kjøpe ett slikt abbonnement uten å ha en iphone.. Om det er så gunstig kan vel muligens diskuteres. Lenke til kommentar
Gjest Maximus Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nja, jeg vil si at jeg er relativt ekstrem på iPhone-surfing, så jeg er nok oppe i 3-4GB i mnd. Ingen problem det når man f.eks laster ned Myst (700MB) eller Monkey Island (350MB) Lenke til kommentar
Gjest Øivind Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nå er det nok snakk om mobil data. Du laster ikke ned Monkey Island over 3G-nettet. Uansett, med jailbreaket telefon havner jeg kjapt på 7-800 MB takket være Spotify. Lenke til kommentar
heitomat Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Synes dette var litt overraskende. Trodde at et av salgsargumentene for denne type telefoner (med hovedvekt på iPhone, Android-telefoner og Windows Mobile-telefoner) var at de lett kunne kobles til WLAN, og at brukeren dermed kunne surfe og herje kostnadsfritt..? Selv bruker jeg min HTC Magic utelukkende på tilgjengelige trådløse nett når jeg er på farten, slik at jeg ikke betaler for datatrafikken når jeg bruker telefonen. For å forhindre uønsket datatrafikk over mobilnettet, har jeg likegodt skrudd av denne typen tilgang. Dersom noen likevel ønsker å bruke (eller kun har tilgang til) 3G-nettet er det selvsagt ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Gjest J.H. Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du har skrevet Iphone feil, Ole Henrik. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du har skrevet Iphone feil, Ole Henrik. Hei, vi følger Språkrådet i denne type spørsmål, og de har endret mening. Før anbefalte de å skrive Iphone, nå har de gått over til å godkjenne iPhone. Derfor har Mobilen.no også endret rutiner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 iPhone er et produktnavn og kan ikke froandres av noe språkråd. Om jeg skulle kalt produktet mitt iCanhasBacom kunne ikke noe språkråd kommet å sagt at det skal staves annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg