Stigern2k Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 dette visste jeg ikke.. heh.. 15.04.03 Det store NEI landet! I Juni 2002 vedtok regjeringen i Hellas å forby alle typer for spill. Det mente tydeligvis alvor. Det er nå totalt forbud mot PC spill, Internett spill, Playstation, Gameboy, X-Box, og til og med de små spillene du kan få på din mobiltelefon. Sikkert et land fylt til randen av lykkelige gamers :-) Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg var nettopp i hellas å spilte cs da :o Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 høh, var nylig i Heraklion, Kreta og spilte UT2k3 på internett. Tror ikke det er snakk om restriksjoner som blir håndhevd for strengt 8) Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 jaja.. jeg vet ikke leste dette bare på www.flipperspill.no jeg.. Ble sikkert nedstemt til de grader av gærne grekere Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Den regelen/loven ble fjernet dagen etter den kom ut. Meningern var å forby gambling og pengespill.... men det gikk ikke, så de trakk den tilbake med en gang. Leste det på vg.no for leeeenge siden. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå