Gå til innhold

Den store kaffetråden!

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med papirfilter, regner jeg med. Forøvrig kan man filtermale nybrente bønner òg, ogdet smaker fortreffelig. Synes ikke presskanne utgjør den store forskjellen på smaken så lenge man regelmessig rengjør trakteren sin, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Med papirfilter, regner jeg med. Forøvrig kan man filtermale nybrente bønner òg, ogdet smaker fortreffelig. Synes ikke presskanne utgjør den store forskjellen på smaken så lenge man regelmessig rengjør trakteren sin, for å være ærlig.

Med papirfilter ja.

Etter å ha lest førstepost ble jeg overbevisst om å begynne med kaffe. Kan fort erstatte brus i de sene nattetimer. Må bare bli vant med den lite attraktive smaken.. :-/

Hvorfor skal du drikke kaffe da? :huh:

Lenke til kommentar
Være våken? Er ikke noe gærent med å like flere ting her i verden. :)
Du burde begynne med de mildere variantene, cappucino, mocha, latte etc, og så når du slår over på latte kan du bare minke mengden melk sakte men sikkert til du venner deg til smaken av svart kaffe.
Lenke til kommentar

Prøv en kaffe mocha Laland. Består av sjokoladesaus, steamet melk og espresso. Den smaker helt nydelig og en en fin inngang til kaffeens magiske verden. Når du har smakt den et par ganger, så kan du gå over til en dobbel mocha, som består av dobbelt så mye espreeso.

Så går turen til cappucino med noe sirup etter egen smak oppi, og en til to måneder senere så drikker du sort kaffe med resten av de ansatte på Meny Kragerø - og arbeidsdagen blir plutselig mye bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...