Joachim_F Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jobber Warren Spector med et spill om Mikke Mus? Les hele saken Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Mikke Mus-spill ja.. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Awesome!! Nå fikk jeg lyst til å spille The Magical Quest Starring Mickey Mouse på snes igjen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Konseptbildene ser utrolige ut. Jeg håper vi får se spillet i aksjon i løpet av dette året. Det hadde vært sykt om de klarte å få selve spillet til å se like bra ut som disse bildene. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Mikke Mus funker godt i Kingdom Hearts, så hvorfor ikke her? Lenke til kommentar
knutae Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det at Warren Spector er involvert er grunn nok til å bli begeistret, alt den mannen tar i blir til gull. Nevner i fleng: Ultima 6, Martian Dreams (undervurdert Ultima-klassiker), Ultima Underworld 1/2, Ultima 7 part 2, System Shock, Thief, Deus Ex. Synd det ser ut til å komme til et konsoll jeg har ingen planer om å kjøpe. Ellers så er jeg nesten like spent på det neste prosjektet til Doug Church (kompis av Spector som var med og laget Ultima Underworld, System Shock, Thief, m.m). Er visstnok et prosjekt Spielberg har lånt navnet sitt til: http://www.gamespot.com/news/6135746.html?sid=6135746 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Overrasket meg ikke at det var til Wii, egentlig. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Håper inderlig at dette ikke bare kommer til wii, virker utrolig spennende. Husker godt Mikke Mus spillet til SNES, var et herlig spill! Virker fett om de blander Disney med steam punk, kunne godt tenkt meg dette konseptbildet som plakat på veggen...do want! Blir uansett spennende å følge med på om det blir et bra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå