Gå til innhold

LOL test.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg har det nå dukket opp en uofisiell driverversjon med nummer 44.67, som skal øke 3DMark 2003-resultatene betraktelig.

Heh.

Virker ikke som om de har fulgt helt med på hva som var mellom Nvidia og 3dMark03 :lol:

Konge med driver som gir deg bedre tall i en korrupt test :woot:

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si det var en teit test?

De testet ytelse, bildekvalitet o.l.

Leste du i det hele tatt oppsummeringen?

For mange betyr ytelse mye mindre enn bildekvalitet, flerskjermsløsninger, 2D-ytelse osv.

Jeg forstår ikke poenget med posten din bassmania, dessverre...

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si det var en teit test?

De testet ytelse, bildekvalitet o.l.

Leste du i det hele tatt oppsummeringen?

For mange betyr ytelse mye mindre enn bildekvalitet, flerskjermsløsninger, 2D-ytelse osv.

Jeg forstår ikke poenget med posten din bassmania, dessverre...

Jeg sa det akkurat, så du ser vel hvordan jeg gjorde det...

Jeg mener det var en teit test akkurat pga at benchmarkpoints var det som gjorde kortet til et uberkort, og de så ikke på de reelle fakta hvor det kan konkluderes at ati ligger fremdeles en dagstur foran nvidia...

Lenke til kommentar
I tillegg har det nå dukket opp en uofisiell driverversjon med nummer 44.67, som skal øke 3DMark 2003-resultatene betraktelig.

Heh.

Virker ikke som om de har fulgt helt med på hva som var mellom Nvidia og 3dMark03 :lol:

Konge med driver som gir deg bedre tall i en korrupt test :woot:

våre tester fikk kortet (med Detonator 44.03-drivere) følgende resultater:

3DMark 2003 ver. 330

Og de never også noe om denne striden som har oppstått i testen, les før du poster du.

Dessuten så kan du merke seg at 5900U fikk ~25% høyere fps enn 9800 i q3 1600x1200, og ~10% raskere i UT2003 flyby 1600x1200. SÅ jeg synes at det er bra at de ikke konsentrerer seg om 3dmark scoren så mye i konklusjonen.

Men ikke missforstå meg, jeg prøver ikke og forsvare testmetodene deres, jeg bare sier at konklusjonen var riktig i forhold til de testene de hadde kjørt.(husk også at denne testen retter seg mot de mindre avangserte brukerene, så noe mer avangserte tester kunne blitt forvirrende for dinside sine gjennomsnitts-lesere.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...